לוגו אתר
חיפוש

איך בוחרים מנעולן בחיפה?

כולנו מכירים את הפתגם העתיק שמתייחס לכך שביתו של אדם הוא המבצר שלו – המקום הבטוח בו הוא יכול להרגיש שקט ולהוריד מעצמו את טרדות היום שעבר עליו. תפיסה זו לגבי הבית כמקום בטוח ומוגן איננה תפיסה חדשה, אך כזאת שמשמעותה משתכללת עם השנים בעת כניסתן של טכנולוגיות חדשות, שונות ומגוונות, להגנה על הבית מפורצים. בכתבה זו תוכלו לקרוא איך נכון לבחור את מי שימגן את ביתכם – המנעולן.

 

מיהו המנעולן?

מנעולן הוא מי שהוכשר בהתקנה ובתחזוקה של מערכות האבטחה לבית – הכוללות בתוכן בין השאר את מערכת ההגנה הבסיסית והוותיקה ביותר מבין כולן, מנעול הבית.

למרות שרובנו מכירים את המקצוע מערבים מאוחרים בהם שכחנו את המפתח לבית ונדרשנו לקרוא לאדם שיפרק את המנעול ויאפשר לנו להיכנס, מקצוע זה רחב בהרבה ממה שנדמה, וכולל בתוכו גם התקנה של מערכות אבטחה שונות כמו אזעקה לבית.

כניסה למקצוע הזה כוללת בתוכה הכשרה ועמידה בתנאים דווקניים של משטרת ישראל, שמספקת למנעולנים שנחשבים בעיניה כאמינים "תעודת יושר" עליה נפרט בהמשך. מנעולן בחיפה, למשל, יוכל לקבל תעודת יושר ממשטרת חיפה, אותה נרצה לראות.

מנעולן בחיפה

למה כדאי לבחור מנעולן בקפידה?

מומלץ לבחור מנעולן בקפידה משתי סיבות עיקריות:

  1. הצורך בעבודה מקצועית: מכיוון שתפקידו של המנעולן הוא לבטח את ביתנו, אנחנו נרצה שמי שיבצע את עבודת הביטוח יהיה אדם בעל הכשרה מקצועית ומוניטין בתחום. התקנה לא טובה של מנעול או של כל מערכת אבטחה אחרת יכולה להוביל לכך שהבית שלנו יהיה פתוח לפורצים, שיוכלו לשבור את המנעול ולנתק את האזעקה בקלות.
  2. הפחד מפעילות עבריינית: סיבה חשובה מאוד לבחור בקפידה את המנעולן אתו נעבוד היא הסיכון הגלום במקצוע זה – הכולל בתוכו אפשרות לקשרים משמעותיים עם עולם העבריינים ותיאום לגבי בתים נוחים לפריצה, תוך מתן הנחיות לאופן הכניסה הנוח ביותר לבית.

בכדי להגן על האזרחים מסיכונים אלו, מעניקה משטרת ישראל "תעודת יושר" למנעולנים, אותה יכול לבקש בעל הבית לראות בטרם ביצוע העבודות. תעודה זו מוכיחה את יושרו של בעל המקצוע, ואת היכולת שלכם לתת בו אמון.

 

מהם הפרמטרים שכדאי להסתכל עליהם בעת בחירת מנעולן?

ישנם מספר דברים שכדאי לשים לב אליהם כששוכרים מנעולן:

  1. קיומה של תעודת יושר מהמשטרה: כפי שפורט לעיל, המשטרה לא מעניקה תעודת יושר למי שיש בעברו תיק פלילי.
  2. המוניטין של המנעולן: קריאת חוות דעת על המנעולן והסתכלות באתרי מוניטין כגון אתר "מדרג" יקלו עליכם להבין אם הוא מקצועי.
  3. בדיקת השתייכות לארגון המנעולנים הישראלי: הארגון שמסדיר את העיסוק בתחום, היעדר השתייכות הוא רמז למנעולן לא מקצועי כי תנאי הקבלה לארגון הם עיסוק עיקרי בתחום והכשרה מקצועית.

 

לסיכום,

כדאי מאוד לברר פרטים על המנעולן שמגיע לביתכם, ולא לקחת לעבודה מנעולן שנראה לכם לא אמין מבחינה מקצועית או אישית.

מנעולן בחיפה

אולי יעניין אותך גם

סלסלת פיקניק מלאה בטוב
כללי
5 מתנות בעיצוב אישי לפסח

חג פסח מגיע ואנחנו מתכוננים לקראת זה. שזה יהיה לעשות את הניקיון לבית, ללכת לקניות בסופרמרקט או להבין איפה אנחנו עוברים כל ארוחה – זה

קרא עוד »
יועץ כיבוי אש
כללי
מה תפקידו של יועץ כיבוי אש?

בטיחות אש היא היבט בסיסי בתכנון ותחזוקה של מבנים, מאחר והיא נועדה לספק הגנה על חיי אדם ורכוש. בסביבות מורכבות, כגון מבנים מסחריים, מתקנים תעשייתיים

קרא עוד »
גרניט
כללי
השימושים בגרניט

גרניט הוא סלע מותמר קשה מאוד המורכב בעיקר מקוורץ, פלדספר ומיקה. הוא נחצב במחצבות ומעובד ללוחות וקוביות המשמשים בבנייה, פיסול ועיצוב פנים. גרניט הוא אחד

קרא עוד »