לוגו אתר
חיפוש

איך לבחור רגליים לספה שעמידות בנזקי מים?

טעות להתייחס לרגלי הספה או כל מוצר ריהוט אחר בבית, כחלק בלתי נפרד מהמוצר.

במאמר הבא אנחנו נתמקד ברגלי ספה, ולא משנה אם היא יד 2 או חדשה, תמיד אפשר להחליף ולשדרג כדי להנות מאיכות המוצר בצורה המרבית שלו לאורך

זמן.

 

איך לבחור ספה?

אז לפני שנגיע ל איך לבחור רגליים לספה, נתמקד בבחירת הספה עצמה. כי כמו שאמרנו קודם את הרגליים ניתן להחליף ולכן חבל לנו לוותר על הספה לטעמנו, שתואמת גם ברמת התקציב בכלל הרגליים שלה.
בחירת הספה צריכה להתבצע על פי כמה גורמים: חומר, מחיר, עיצוב ואיכות. ספה היא מוצר יקר היום ולכן אם כבר אנחנו מוציאים סכום גדול על רהיט – לפחות שיהיה שווה ויחזיק זמן.

 

איזה סוגי רגליים לספה יש?

ישנם סוגים רבים של רגליים לספה, החל מ: רגלי ברזל ועד לרגלי עץ מלא מעוצבות. כל שנותר לכם הוא רק להחליט מה יותר מתאים לספה ולעיצוב. אנחנו ממליצים על רגליים ארוכות כך שיהיה נוח לנקות מתחת לספה. עוד פרמטר חשוב הוא חומר עמיד בפני מים. חומרים כמו: ברזל אל חלד, או עץ מלא עמיד (כזה שמצפים אותו בחומר חזק) יכולים להיות מעולים לשמירה על הספה לטווח ארוך.

 

ספה יד 2

בעקבות משבר הקורונה, ובאופן כללי ריבוי הרשתות החברתיות, גורם לאנשים לקנות יותר. לרצות להתחדש ולרענן את העיצוב בבית שלהם לעיתים דחופות. ומי מרוויח מכל זה? מי שקונה חכם ביד 2. ישנם אנשים שבגלל שחיקה של רגלי הספה מחליטים לקנות חדשה, על אף שהיא מצב מעולה רק הרגליים המקוריות שלה קצת פחות. במקרה כזה אנחנו ממליצים לכם לקפוץ על המציאה! קנו את הספה במחיר מעולה והחליפו את רגליה בעצמכם! כך גם תחסכו כסף וגם תהנו מספה במחיר נוח.

 

לאילו עוד מוצרים ניתן להחליף רגליים ולשדרג אותם?

אז למעשה, הרבה מאוד מוצרים יכולים להשתנות לטובה בעזרת החלפה של הרגליים שלהם. מעבר לכך שהחלפת הרגליים משפיעה על האיכות שלהם (במידה ובחרנו בחומר הנכון) היא גם משפיעה רבות על העיצוב והמראה של אותו מוצר.
אפשר להחליף רגליים לשולחן, לכוננית, לכורסא או כיסא. אם באלכם לזרוק את השולחן, לא בגלל שהוא לא נוח, אלא בגלל שהוא כבר משעמם אתכם: נסו להחליף לו רגליים. יעלה לכם הרבה פחות מקניית שולחן חדש ויכול לשדרג לכם את המראה שלו ולרענן את העיצוב הכללי בסלון.

 

בסגנון עשה זאת בעצמך

גם אם אתם אנשים שלא כל כך אוהבים לעשות את הדברים האלו בעצמם, אתם תתפלאו לגלות עד כמה זה קל ולא מסובך. ההנאה בשינוי העיצוב הקיים בבית באמצעות אלמנטים פשוטים היא גדולה וגם יש תחושת סיפוק כאילו בנינו את הרהיט בעצמנו. ממליצים לכם לנסות בעצמכם!

פינת ישיבה

 

אולי יעניין אותך גם

סלסלת פיקניק מלאה בטוב
כללי
5 מתנות בעיצוב אישי לפסח

חג פסח מגיע ואנחנו מתכוננים לקראת זה. שזה יהיה לעשות את הניקיון לבית, ללכת לקניות בסופרמרקט או להבין איפה אנחנו עוברים כל ארוחה – זה

קרא עוד »
יועץ כיבוי אש
כללי
מה תפקידו של יועץ כיבוי אש?

בטיחות אש היא היבט בסיסי בתכנון ותחזוקה של מבנים, מאחר והיא נועדה לספק הגנה על חיי אדם ורכוש. בסביבות מורכבות, כגון מבנים מסחריים, מתקנים תעשייתיים

קרא עוד »
גרניט
כללי
השימושים בגרניט

גרניט הוא סלע מותמר קשה מאוד המורכב בעיקר מקוורץ, פלדספר ומיקה. הוא נחצב במחצבות ומעובד ללוחות וקוביות המשמשים בבנייה, פיסול ועיצוב פנים. גרניט הוא אחד

קרא עוד »