לוגו אתר
חיפוש

איך להחליף ניאגרה – שלב אחר שלב

לכל סיר יש מכסה ולכל אסלה של בית שימוש יש מיכל הדחה שנקרא ניאגרה.

הניאגרה נמצאת מעל האסלה וניתן לשחרר באמצעותה כמות מים גדולה (בין 5 ל-10 ליטר) ששוטפת בקלות את התכולה שנמצאת בתוך האסלה אל מי הביוב.

לעיתים יש צורך בתיקון הניאגרה בזמן שבמקרים מסוימים יש צורך בהחלפת הניאגרה הקיימת בחדשה.

כדי שתוכלו לדעת איך לבצע את הליך ההחלפה, כתבנו עבורכם מדריך שיאפשר לכם לעשות זאת בקלות, צעד אחד צעד.

הנה כל הפרטים שאתם צריכים לדעת:

 

שלב ראשון – תבדקו אם אפשר לתקן

רגע לפני שאתם מחליפים את הניאגרה הקיימת, כדאי שתבדקו אם יש אפשרות לטפל בתקלה. אם אחת מהתקלות הבאות באות לידי ביטוי, כדאי שתדעו שיכול להיות שמדובר בעניין שניתן לתיקון:

  1. אם מים שנוזלים באופן קבוע ממנגנון הניאגרה
  2. אם ידית ההדחה נתקעה וכו'

לפעמים יש צורך בהחלפה של אטם גומי, בניקוי של אבנית שהצטברה בתוך הניאגרה או בחיזוק של חיבור רופף. לכן, חשוב שתבדקו זאת מראש רגע לפני שאתם רוכשים ניאגרה חדשה ומחליפים את הישנה התקולה.

 

שלב שני – תרכשו מנגנון חדש

אם הגעתם לשלב השני, סביר להניח שבדקתם את העניין לעומק וגיליתם שיש צורך להחליף ניאגרה. כלומר, שמדובר במצב שלא ניתן לתיקון. אם זה המצב, אתם צריכים להצטייד במנגנון חדש ועליכם לבדוק את הפרטים הבאים:

  • תוודאו מראש שמדובר במנגנון איכותי, כזה שצפוי להחזיק לזמן ממושך. אם אינכם בטוחים בזאת, כדאי שתתייעצו עם בעל מקצוע או עם יועץ מכירות מטעם החנות. שימו לב! חשוב מאוד שלא תתפתו לקנות מנגנון במבצע שמוצע לכם במחיר זול מאוד. שכן, יכול להיות שתגלו בסופו של דבר שמדובר במנגנון לא איכותי שעשוי לשרת אתכם לכמה שנים בודדות במקרה הטוב. זכרו! מנגנון של ניאגרה צריך לשרת אתכם לאורך שנים. לכן, עדיף שתשלמו קצת יותר ותהיו בטוחים שאתם בוחרים במנגנון איכותי שיחזיק לזמן ממושך ולא יביא לתקלות בכל כמה ימים.

 

שלב שלישי – תחברו את הניאגרה החדשה

אתם צריכים קודם כל להפסיק את הזרם של המים. אם אינכם בטוחים איך לעשות זאת, אנו נדריך אתכם לבדוק את צינור ההזנה שמחובר לברז קטן: תסובבו אותו עד סגירה מוחלטת. לאחר שתעשו זאת, תוכלו לפרק את המנגנון הישן ולהתקין את המנגנון החדש שרכשתם. קל להסיר את המנגנון, כך שאתם יכולים לעשות זאת באופן עצמאי וללא עזרה של בעל מקצוע. כעת תבצעו את הפעולות הבאות:

  • תנתקו את צינור המים מהמוביל
  • תנקזו אותו מהמים
  • תמשכו אותו החוצה
  • תרימו ותסירו את המיכל
  • כעת, תרכיבו את המיכל החדש ותיהנו מניאגרה חדשה

עכשיו אתם יודעים איך להחליף את הניאגרה שבביתכם ולנו נותר רק לאחל לכם שיהיה בהצלחה ושתיהנו מהניאגרה החדשה שלכם.

 

חדר רחצה

אולי יעניין אותך גם

קבלן אינסטלציה
אינסטלציה
מה תפקידו של קבלן אינסטלציה?

קבלן אינסטלציה, בשונה מאינסטלטור יחיד, מסוגל לעשות עבודות קבלנות בצורה עצמאית. חשיבותו בתהליך הבנייה של הבית היא רבה ביותר, שכן תשתיות הצנרת, הניקוז, והביוב הן

קרא עוד »
פקק
אינסטלציה
ביובית – כל מה שכדאי לדעת!

הביובית היא רכב אשר נועד לטפל ולאתר תקלות במערכת הביוב, והיא בין השירותים הנפוצים והשכיחים ביותר בתחום מערכות הביוב. נוכל למצוא שירותי ביובית בתל אביב

קרא עוד »