לוגו אתר
חיפוש

איך לפתוח סתימה במקלחת – 3 דרכים מומלצות

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו המים במקלחת עולים על גדותיהם ומסרבים להיכנס אל פתח הביוב שמחכה רק להם.

אבל לא כולנו יודעים איך להתמודד עם התקלה הזו.

יש מי שצועקים בקול, יש מי שקוראים לשכן ויש מי שנכנסים לאינטרנט כדי לקרוא את המדריך לפתיחת סתימה במקלחת.

בשורות הבאות נציין בפניכם 3 שיטות קצרות לפתיחת הסתימה, כדי שתוכלו לסיים לקרוא ומיד לגשת למקלחת ולפתור את התקלה.

 

להלן 3 השיטות שאתם צריכים להכיר:

  1. באמצעות פומפה

הדרך הנוחה ביותר עבור רבים היא פתיחת סתימה באמצעות פומה (יש מי שקוראים לה "מכשיר הפלא"). הפומפה נוחה מאוד לשימוש וכל אחד יכול לבצע באמצעותה וואקום ולהביא לפתרון של סתימה. חשוב לציין כי הדרך הזו מתאימה למצבים שבהם התפתחה סתימה קלה בלבד. אם אתה סובל מסתימה מאסיבית, כזו שנגרמת באמצעות לכלוך בתוך הצנרת, אתה צריך לעבור לשיטה הבאה. הפומפה תוכל לשפר במקצת את ניקוז המים או שהיא תאפשר לך להגיע לפתיחה קלה יחסית של הסתימה. כדי שתדע שאתה משתמש בפומפה באופן המתאים, עלייך לוודא שיש במקלחת שכבת מים שמספיקה לכיסוי של אזור החיבור על הפומפה. לאחר מכן, תחבר אותה אל פתח הניקוז ותלחץ לחיצה אחת מעלה ולחיצה אחת מטה (כלומר, תבצע את פעולת ה"פמפום"). תוכל לשמוע תוך רגע את הקול של יניקת המים ולאחר כמה פמפומים, תראה שהסתימה נפתחת.

 

  1. באמצעות קפיץ ידני

סביר להניח ששמעת בעבר על ה"קפיץ" שפותח את הסתימות במקלחת, אבל לא בטוח שהשתמשת בו. למקרה שאינך מכיר את הקפיץ מקרוב, דע שמדובר במכשיר די פשוט בצורה של ספירלה. כדי להשתמש בו, צריך לדחוף אותו אל תוך חור הניקוז. הדבר מאפשר בעצם להזיז את הפסולת שנאגרה בתוך הצינורות וכך, ניתן בעצם לפתוח את הסתימה. מומלץ להשתמש בקפיץ במצבים שבהם הסתימה אינה נפתחת בקלות באמצעות פומפה. שים לב! אם מדובר בסתימה חמורה ועמוקה, כדאי שתבדוק אפשרות להשתמש בספירלה חשמלית שתאפשר לך לנקז בקלות את הלכלוכים שהצטברו.

 

  1. באמצעות ספירלה חשמלית

אם אינך מזהה את הכלי בשמו "הספירלה החשמלית", כדאי שתדע שיש לו שם נוסף שעשוי להיות מוכר יותר – "המשחולת". המשחולת נראית כמו צינור קפיץ ארוך ומומלץ לעשות בו שימוש כאשר נכנסים לדירה שכבר גרו בה דיירים קודם לכן. כך תוכל להיות בטוח שהצנרת של הבית לא סתומה. חשוב לציין כי ניתן להזמין אינסטלטור שיבצע עבורך את פתיחת הסתימה באמצעות משחולת. אם תבחר באפשרות זו, אתה צפוי לשלם סכום גבוה יחסית עבור הטיפול. לכן, אם זה המצב, כדאי שתבקש מהאינסטלטור לבחון אפשרויות אחרות לניקוז הלכלוכים לפני שהוא עושה שימוש במשחולת.

אלו כל הפרטים שחשוב שתדע אודות פתיחת סתימה מקלחת, נותר לנו רק לאחל לך שיעבור בקלות.

 

איש שרות

אולי יעניין אותך גם

קבלן אינסטלציה
אינסטלציה
מה תפקידו של קבלן אינסטלציה?

קבלן אינסטלציה, בשונה מאינסטלטור יחיד, מסוגל לעשות עבודות קבלנות בצורה עצמאית. חשיבותו בתהליך הבנייה של הבית היא רבה ביותר, שכן תשתיות הצנרת, הניקוז, והביוב הן

קרא עוד »
פקק
אינסטלציה
ביובית – כל מה שכדאי לדעת!

הביובית היא רכב אשר נועד לטפל ולאתר תקלות במערכת הביוב, והיא בין השירותים הנפוצים והשכיחים ביותר בתחום מערכות הביוב. נוכל למצוא שירותי ביובית בתל אביב

קרא עוד »