לוגו אתר
חיפוש

איך לשדרג מסעדה בעזרת שיפוץ?

רוב האנשים שיוצאים לבילוי, המשקיעים ממיטב כספם כדי לצאת וליהנות, ייחסו חשיבות לנראות ולעיצוב מקום האירוח שהם הולכים אליו.

בנוסף עיצוב נכון ואסתטיקה גבוהה יגרמו להם לרצות להישאר ולקנות ממכם עוד, לחזור ולבקר במסעדה שוב ושוב ולהמליץ עליה למכריהם.

לכן, חשוב לשים לב לאיכות השיפוץ בעסק שלכם, בין אם זה מסעדה, בית קפה, גלידריה או אפילו דוכן אוכל.

 

למה חשוב לשפץ את המסעדה?

לקוח שנכנס למסעדה, עובר אורח, או לקוח שמחפש באינטרנט מקום לאכול וליהנות – רואה קודם כל את המקום עצמו לפני שהוא מגיע לאוכל. גם אם האוכל שמוגש במסעדה שלכם הוא מהרמה הגבוהה ביותר, הנראות והעיצוב אף יותר חשובים מזה. אף אחד לא רוצה לאכול במקום עם קירות מתקלפים, עם שירותים ברמה ירודה או כסאות ישנים ומרופטים. בשל כך, שיפוץ המסעדה הוא הכרחי ואף חובה לעשותו פעם בכמה חודשים. לעיתים ניתן רק למקם מחדש את השולחנות, לעשות צבע חדש לקירות, לחדש מספר רהיטים או לדאוג לתהליך עיצוב הכסא והבר מחדש.

 

מיתוג נכון בשיפוץ

דבר נוסף שחשוב לשים עליו דגש בשיפוץ המסעדה הוא המיתוג של העסק שלכם בצורה נכונה. אם כבר מחליפים רהיטים וצובעים את הקירות, ניתן להתאים את העיצוב מחדש לפי סגנון המסעדה שלכם – לדוגמא במסעדת מזון מהיר נרצה להתאים את העיצוב לסגנון המסעדה ולעצב אותה בסגנון מודרני עם רהיטים חדשים ונקיים, עם קווי מתאר וצבעים המתאימים לסגנון העיצוב המודרני. נתאים את מיתוג המסעדה – כלומר התפריט, הסמלים, השלט ואפילו את הביגוד של המלצרים – לעיצוב המקום, לצבעים, לטקסטורה ולאווירה של המקום עצמו.

 

מה חשוב לדעת לקראת השיפוץ?

חשוב להתכונן לכך שהמסעדה תהיה סגורה מספר ימים, או לחילופין ניתן לעבוד בלילה וביום עצמו לחזור ולסדר את המקום כך שיהיה אפשר לפתוח אותו כרגיל, כמובן בהתאם לתנאים שהשיפוץ דורש. חשוב להתכונן מבחינת התקציב לכך שיהיו הפתעות קטנות ולדעת שהתקציב יכול לחרוג בחמישה עד עשרה אחוזים מהתקציב המקורי שתכננו. אך הדבר הכי חשוב הוא לשבת עם אנשי מקצוע נכונים ולתכנן היטב את השיפוץ מבחינה עיצובית ועסקית – מה ימשוך את הלקוחות, מה יעורר רגש ללקוחות להישאר במקום ולהזמין עוד מנות, איזה סגנון עיצובי ימתג נכון יותר את העסק ויגרום לו לבלוט מבין המתחרים וכדומה.

 

סיכום

חשוב להתכונן היטב לקראת השיפוץ, להבין ביחד עם אנשי מקצוע ויועצים מה ישדרג את המסעדה ומה ימשוך לקוחות חדשים, איך לבלוט מעל המתחרים על ידי סגנון עיצובי חדש ושונה, ואיך לגרום ללקוחות חדשים להסתקרן ולבדוק את המסעדה החדשה שפתחו או ששיפצו. כמובן שבחירת צבעים, בחירת ריהוט חדש, בחירת מיתוג חדש ומושך תיעשה בתכנון מראש תוך שימוש באנשי מקצוע נכונים שייקחו את העסק שלכם קדימה.

עסק של אוכל

 

אולי יעניין אותך גם