לוגו אתר
חיפוש

איך לשלב נכון צמחיה מלאכותית בבית?

הצמחייה המלאכותית נחשבה עד לפני כמה שנים כפריט עיצובי מיושן. שכן, בעבר מגוון הצמחים הללו היה מצומצם והוא לא היה נראה טבעי כלל. בשנים האחרונות אנו עדים לשינוי משמעותי בתחום, משום שיש היצע עצום של צמחים מלאכותיים שקשה בכלל לזהות שהם לא זקוקים להשקיה ואור כדי להתקיים. יצאנו לבדוק את הנושא מקרוב וחזרנו עם כל המידע שיאפשר לכם לשלב את הצמחים היפיפיים הללו בבית. הישארו כאן ותגלו איך תוכלו לעצב את הבית בצמחייה זו ללא מאמץ.

 

השלב ה – 1: תחפשו חנויות שמספקות צמחיה מלאכותית איכותית

חיפוש שערכנו לאחרונה אחר צמחים מלאכותיים, גרם לנו להבין שעדיין יש פערי איכות בין המותגים השונים. שכן, יש חנויות מסוימות שמספקות צמחים שעשויים מפלסטיק דהוי, כך שניתן לראות בקלות שאין בהם את ה"חיות" של הצמחייה הטבעית. לעומתם, יש מותגים שמציעים צמחייה מלאכותית שנעשתה תוך שימוש בחומרים איכותיים ביותר, כך שקשה לזהות שמדובר בצמח שאינו אמיתי. אם אתם רוצים לשלב את הצמחייה בבית על הצד הטוב ביותר, עליכם לערוך את החיפוש אחר החנות שתספק לכם את הצמח בעל המראה הטבעי ורק לאחר מכן, להמשיך לשלב הבא.

צמחייה מלאכותית בבית

השלב ה – 2: תבחנו את הקטלוג של המותג הנבחר

סביר להניח שמצאתם מותג שמציע צמחייה מלאכותית איכותית שעונה לסטנדרטים. אם לא הספקתם לערוך חיפוש ברחבי הרשת, תוכלו פשוט להיכנס לאתר של צמחיה מלאכותית – גרדן מרקט שנחשב לטוב ביותר בתחום. לאחר מכן, תצטרכו לבחון את הקטלוג של המותג ולסמן את הצמחים המתאימים לכם ביותר.

 

השלב ה – 3: תבצעו את ההתאמה בהתאם לכללי העיצוב

בחירה בצמחייה מלאכותית לבית צריכה להתבצע תוך היכרות עם כללי העיצוב הבאים:

  1. צמח עם עציץ גדול במיוחד צריך להיות מוצב בפינה כלשהי (ולא באמצע המרחב, לצורך הדוגמא). מדובר בדרך כלל בעצים ושיחים מלאכותיים, לדוגמא: עץ דקל, פיקוס כינורי, בונסאי ועוד
  2. צריך להציב צמחים "נשפכים" על קצה המדף, כדי שהצמח עצמו יוכל "ליפול" בטבעיות לכיוון הרצפה
  3. אדניות רחבות צריכות להיות מוצבות על גבי מדפים גבוהים או בצמוד לקיר

 

השלב ה – 4: תוסיפו גופי תאורה חמים

התאורה שנמצאת בקרבת הצמחייה המלאכותית חייבת להיות בעלת גוון חם בלבד. מומחים בתחום העיצוב ימליצו להשתמש בנורות צהובות שמקנות מראה טבעי לצמחייה. נדגיש שחשוב להימנע מתאורה לבנה שעשויה להדגיש את הקימורים המלאכותיים של הצמח.

 

השורה התחתונה

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את השלבים שיובילו לשילוב נכון של צמחייה מלאכותית בבית. בשלב זה אתם יודעים איך לבחור את הצמחייה האיכותית ביותר וברור לכם שתצטרכו ליישם את המידע בהתאם לסדר שהוצג לעיל. נאחל בהזדמנות זו שתיישמו את המדריך על הצד הטוב ביותר, כדי שתוכלו ליהנות מבית מעוצב וירוק.

צמחייה מלאכותית

אולי יעניין אותך גם

עיצוב חדר שינה
עיצוב
הכל על עיצוב חדר השינה

אין הרגשה טובה יותר מאשר להתעורר אל עוד בוקר נפלא בחדר שינה שתמיד חלמנו עליו. באידיזיינרס, פורטל עיצוב הבית, תוכלו למצוא שפע של רעיונות לחדרי

קרא עוד »