לוגו אתר
חיפוש

איפה אפשר למצוא רהיטים מיוחדים באמת?

נמאס לכם לעשות קניות בחנויות רהיטים ברשת ולראות את אותם סגנונות ישנים? מחפשים משהו באמת ייחודי ומיוחד לבית שלכם? אין לכם עוד צורך להמשיך לחפש! במאמר זה נסקור חמישה מקומות בישראל בהם תוכלו למצוא רהיטים מיוחדים באמת. ממקומות וינטג' ועד בוטיקים מקוונים, אלו הם המקומות לקנות פריטים מיוחדים במינם שיבלטו את הבית שלך.

 

1.     אתר הייקו

אם אתם מחפשים רהיטים ופריטי עיצוב לבית באיכות גבוהה המשקפים את האלגנטיות והאצילות של אסתטיקת העיצוב היפנית, הייקו רהיטים מעוצבים זה המקום עבורכם. עם התמקדות בפשטות, פונקציונליות וטבעיות, הייקו מציעה רהיטים ופריטים שנבחרו בקפידה, המגלמים את הסגנון המינימליסטי והמעודן של העיצוב היפני. מקווים נקיים ועיצובים רכים ועד לחיבור הוליסטי לטבע, הייקו מביאה את הפילוסופיה של העיצוב היפני לביתכם. והחלק הכי טוב? להייקו יש כמה מהעסקאות הטובות ביותר בסביבה על המוצרים המעוצבים להפליא.

 

2.     אולפני אומנים

אם אתם מחפשים יצירות ייחודיות בעבודת יד, סטודיו לבעלי מלאכה הם הדרך ללכת. אולפנים אלו, המנוהלים לרוב על ידי אמנים בודדים או צוותים קטנים, מציעים מגוון רחב של פריטי ריהוט ופריטי עיצוב לבית ייחודיים הנעשים תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ומחויבות לאיכות. אולפני אומנים רבים מציעים גם שירותי עיצוב בהתאמה אישית, כך שתוכלו ליצור יצירה שהיא באמת אישית ומיוחדת.

 

3.     חנויות ויטנג'

חנויות וינטג' ועתיקות הן מקום נהדר למצוא בו רהיטים מיוחדים באמת. לחנויות אלו יש לרוב מגוון רחב של פריטים ייחודיים ששוחזרו או הופעלו מחדש באהבה, והעניקו להם חיים שניים. מחפצי וינטג' מודרניים של אמצע המאה ועד רהיטי עץ עתיקים מגולפים ביד, חנויות אלו הן אוצר של פריטים ייחודיים ומיוחדים.

 

4.     בוטיקים מקוונים

בוטיקים מקוונים הם אפשרות מצוינת למציאת רהיטים מיוחדים מבלי שתצטרכו לצאת מהנוחות של הבית שלכם. בוטיקים מקוונים רבים מציעים מגוון רחב של פריטים ייחודיים ומיוחדים במינם שלא תמצאו בחנויות הרשת. מחפצים בעבודת יד ועד לממצאי וינטג', הבוטיקים האלה מציעים מבחר אצור של רהיטים מיוחדים שבטוח יהוו אמירה בביתכם.

 

5.     שוקי פשפשים

שוקי פשפשים ומכירת מוסכים יכולים להיות מקום מצוין למצוא בו רהיטים מיוחדים אם אתם מוכנים להשקיע מעט בעבודת רגליים. לאירועים אלו יש לרוב מגוון רחב של פריטים ייחודיים ומיוחדים במינה הנמכרים על ידי יחידים. אמנם תצטרכו לחפור קצת כדי למצוא את האוצר שאתה מחפש, אבל תחושת ההישג והממצא הייחודי יהפכו את הכל לשווה.

 

לסיכום

במאמר זה בדקנו חמישה מקומות בישראל בהם תוכלו למצוא רהיטים מיוחדים באמת: סטודיו לבעלי מלאכה, חנויות וינטג' ועתיקות, בוטיקים מקוונים, שוקי פשפשים ומכירות גראז', ואתר הייקו. מקומות אלו מציעים מגוון רחב של פריטים ייחודיים ומיוחדים במינם שבטוח ישנו את הנראות הכללית של הבית שלכם. מפריטים בעבודת יד ועד לממצאי וינטג', אלו הם המקומות לקנות רהיטים מיוחדים באמת.

חלל מעוצב

 

אולי יעניין אותך גם

אבחון ותיקון בעיות אתחול המחשב
בעלי מקצוע
אבחון ותיקון בעיות אתחול המחשב

אתחול המחשב (רי-סטארט) היא פעולה שכיחה שניתן לבצע בכל מחשב ואף במכשירים אלקטרוניים נוספים, כמו טלפונים ניידים למשל. מדובר בפעולה שימושית במיוחד שניתן לבצע בקלות

קרא עוד »
הדברת חולדות ירוקות
בעלי מקצוע
הדברת חולדות ירוקה

מזג האוויר הישראלי הוא כר פורה להופעה של מזיקים ומכרסמים שונים. אחת החיות הכי נפוצות שחודרות אל הבתים שלנו באופן בלתי רצוי זו החולדה. החולדה

קרא עוד »
דִירָה
בעלי מקצוע
מיהו מומחה פינוי דירה?

  בעולם המהיר של היום, שבו חיים עירוניים הם הנורמה, מגורים בדירות הפכו פופולריים יותר ויותר כך גם האחריות להבטיח את שלומם וביטחונם של דיירי

קרא עוד »
מהנדס אזרחי
בעלי מקצוע
מתי תזדקקו למהנדס אזרחי?

לאחרונה אנו שומעים על מהנדסים אזרחיים מכל כיוון. מקצוע מבוקש זה הובילה להתעניינות רבה בקרב אזרחים. בחרנו שלא להישאר אדישים לעניין, ויצאנו לבדוק מיהו מהנדס

קרא עוד »