לוגו אתר
חיפוש

אלו המוצרים שכל אינסטלטור חייב להכיר לפני שהוא יוצא לעבוד

אינסטלטור מקצועי חייב שיהיו לו מוצרים וכלים בסיסיים שיאפשרו לו לצאת לעבודה. אם אתם חדשים בתחום או שאתם עובדים בו כבר שנים, אתם צריכים לעצור לרגע ולקרוא את המדריך הנוכחי בעיון רב. שכן, מדריך זה צפוי להציג בפניכם את כל המידע המקיף אודות המוצרים הבסיסיים שכל אינסטלטור חייב להכיר רגע לפני שהוא יוצא לעבודה.

 

איך השגנו עבורכם את הרשימה המדוברת?

כדי שנוכל להציג בפניכם את המוצרים שאתם פשוט חייבים שיהיו לכם, היינו צריכים לערוך סקר מקיף ברשת החברתית ולבקש מאנשים שעובדים בתחום כבר שנים רבות לשתף אותנו במוצרים הללו. ראוי לציין שעל הסקר המדובר ענו לא פחות מ – 37 אינסטלטורים ממקומות שונים ברחבי הארץ, למשל:

  • פתח תקווה
  • תל אביב
  • גדרה
  • אילת
  • חיפה
  • נתניה

כולם הקדישו מזמנם כדי ליידע אתכם, המתעניינים, במוצרים שאתם פשוט חייבים להכיר. זו ההזדמנות להודות להם על המידע שמסרו לנו. בזכותכם אנשים יקרים, המדריך הנוכחי רואה אור.

 

מוצר מספר 1 שכל אינסטלטור חייב להכיר לפני שהוא יוצא לעבוד – מצלמה טרמית

מרבית העונים על הסקר ציינו בפנינו שהם לא יוצאים לעבודה מבלי שהם לוקחים איתם את המצלמה הטרמית. מדובר במצלמה שמאפשרת להם לראות אם ישנה נזילה בתוך קירות הבית. ראוי לציין שיש בעלי מקצוע שבוחרים שלא לקחת את המצלמה לכל מקום.

שכן, במצבים שבהם הלקוח מבקש טיפול בתקלה שאינה נזילה, הם לא רואים בכך צורך. אך מסתבר שמדובר במוצר שצריך להיות בתיק של כל אינסטלטור למקרה שיתגלה במקרה שישנה נזילה. אם אין לכם מצלמה, כדאי שתיכנסו לאתר החברה שמשווקת את המצלמה המדוברת.

 

מוצר מספר 2 שכל אינסטלטור חייב להכיר לפני שהוא יוצא לעבוד – נשנושים מתוקים ומלוחים

אינסטלטורים עלולים למצוא את עצמם לא פעם ביום עבודה קצר שמתארך. שכן, לעיתים ישנם לקוחות שיוצרים קשר בעקבות תקלה לא צפויה. לכן, מרבית בעלי המקצוע שסייעו לנו בכתיבת המדריך המליצו לקחת לכל מקום נשנושים מתוקים ומלוחים.

כך שאם יעבור עליכם יום עבודה ארוך מבלי שתכננתם זאת, תוכלו לאכול בדרך ממקום למקום עד שתגיעו לבית קפה או מקום שיכול לספק לכם ארוחה חמה.

 

מוצר מספר 3 שכל אינסטלטור חייב להכיר לפני שהוא יוצא לעבוד – בקבוק מים רב פעמי

אתם לא צריכים להסתמך על הלקוחות שלכם שידאגו לכם לכוס מים קרים בכל רגע נתון. אתם יכולים לדאוג לעצמכם וראוי שתעשו זאת. לכן, אתם צריכים לקחת אתכם לכל מקום בקבוק מים רב פעמי ולמלא אותו במים צוננים בכל פעם שיתאפשר לכם. כך תהיה לכם אספקה קבועה של מים ותוכלו לשמור על הבריאות שלכם מבלי לבקש טובות.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את המוצרים שאתם צריכים שיהיו לכם זמינים.

שרברב

אולי יעניין אותך גם

אבחון ותיקון בעיות אתחול המחשב
בעלי מקצוע
אבחון ותיקון בעיות אתחול המחשב

אתחול המחשב (רי-סטארט) היא פעולה שכיחה שניתן לבצע בכל מחשב ואף במכשירים אלקטרוניים נוספים, כמו טלפונים ניידים למשל. מדובר בפעולה שימושית במיוחד שניתן לבצע בקלות

קרא עוד »
הדברת חולדות ירוקות
בעלי מקצוע
הדברת חולדות ירוקה

מזג האוויר הישראלי הוא כר פורה להופעה של מזיקים ומכרסמים שונים. אחת החיות הכי נפוצות שחודרות אל הבתים שלנו באופן בלתי רצוי זו החולדה. החולדה

קרא עוד »
דִירָה
בעלי מקצוע
מיהו מומחה פינוי דירה?

  בעולם המהיר של היום, שבו חיים עירוניים הם הנורמה, מגורים בדירות הפכו פופולריים יותר ויותר כך גם האחריות להבטיח את שלומם וביטחונם של דיירי

קרא עוד »
מהנדס אזרחי
בעלי מקצוע
מתי תזדקקו למהנדס אזרחי?

לאחרונה אנו שומעים על מהנדסים אזרחיים מכל כיוון. מקצוע מבוקש זה הובילה להתעניינות רבה בקרב אזרחים. בחרנו שלא להישאר אדישים לעניין, ויצאנו לבדוק מיהו מהנדס

קרא עוד »