לוגו אתר
חיפוש

אם לא נוח לכולם, לא נוח לאף אחד – 2 מוצרי חובה לנגישות לבעלי מוגבלויות

בתקופה האחרונה ישנה עלייה מבורכת במודעות בכל הנוגע לנגישות עבור בעלי מוגבלויות במבנים שונים. מדובר בנגישות בסופרים, במסגרות חינוכיות לילדים ונוער, במלונות ועוד. שכן, ישנה מודעות מבורכת בנושא. אך מבירור שערכנו בעניין, גילינו כי המודעות אינה רחבה מספיק.

נציין בפניכם כי התגלה לנו שיש מקומות שלצערנו עדיין לא הכירו את המוצרים שצריכים להיות בכל מקום כדי לאפשר נגישות נוחה לבעלי מוגבלויות. הישארו אתנו ותכירו את 2 המוצרים שחובה עליכם להכיר כדי להביא לשינוי מלא בתחום.

 

תכירו את האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

כדי שנוכל להציג בפניכם את מוצרי הנגישות שהם חובה עבור בעלי מוגבלויות, היינו צריכים לפנות אל מי שמכירים את התחום באופן הטוב ביותר – בעלי המוגבלויות בעצמם. שכן, הם יכולים להגיד לנו מהם המוצרים שהם חובה וחסרים במקומות רבים שבהם הם נמצאים.

כדי להגיע אל גורמים אלו, כתבנו פוסט בנושא בקבוצה של בעלי מוגבלויות וביקשנו לקבל מוצר אחד שלדעתם הוא חובה. קיבלנו מעל ל – 40 תגובות בנושא שגרמו לנו לראות כי יש 2 מוצרים שנכתבו מספר רב של פעמים ואלו התגלו כמוצרי חובה. בשורות הבאות נציין בפניכם בקצרה אודות המוצרים הללו.

 

סוג המוצרים מספר 1  – מוצרי סימון ושילוט

סוג המוצרים הראשון הוא בעצם מוצרי נגישות לבעלי מוגבלויות של חברת הדסק מבית 3M. סביר להניח ששמעתם עליהם לא פעם אם ערכתם בירור ולו מינורי בנוגע למוצרי נגישות. מוצרים אלו מאפשרים לבעלי מוגבלויות לדעת לאן עליהם ללכת ומפני מה עליהם להיזהר. ייתכן שראיתם אותם כשעמדתם כשהלכתם על מדרכה בסמוך למקום כלשהו וגיליתם שיש בו מרצפות שמסומנות בצבע צהוב עם פסים בולטים.

 

סוג המוצרים מספר 2 – מוצרי נגישות למבנים

מסתבר שאי אפשר לכתוב על מוצר חובה מבלי לציין את מוצרי הנגישות למבנים. מדובר בין היתר במוצרים שמאפשרים לבעלי מוגבלות בראייה לדעת היכן נמצאות מדרגות, כדי שידעו איך להכין את עצמם לקראת הירידה בהם וגם, מדובר לא פעם גם ברמפות ומעלונים שמאפשרים לבעלי מוגבלות בהליכה להגיע ממקום אחד לאחר בזמן שיש גרם מדרגות בדרך.

 

בחירה איכותית היא בחירה נכונה

חשוב לציין כי עליכם לערוך בחירה איכותית של מוצרי נגישות. שכן, מוצרים אלו צריכים להחזיק זמן רב ולסייע על הצד הטוב ביותר לאלו שזקוקים להם. לכן, אנו ממליצים לכם לערוך בירור מקיף אודות החברה שנבחרה להתקין את המוצרים הללו. תוכלו לערוך את בירור זה באמצעות גלישה בפלטפורמות הבאות:

  • גוגל
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת את כל הפרטים החשובים אודות 2 המוצרים שנחשבים  למוצרי חובה לנגישות בעלי מוגבלויות. נאחל לכם בהזדמנות זו שתבחרו נכון ותבצעו הנגשה איכותית שתתאים לכל המגיעים אל המקום.

מוגבלויות

אולי יעניין אותך גם

סלסלת פיקניק מלאה בטוב
כללי
5 מתנות בעיצוב אישי לפסח

חג פסח מגיע ואנחנו מתכוננים לקראת זה. שזה יהיה לעשות את הניקיון לבית, ללכת לקניות בסופרמרקט או להבין איפה אנחנו עוברים כל ארוחה – זה

קרא עוד »
יועץ כיבוי אש
כללי
מה תפקידו של יועץ כיבוי אש?

בטיחות אש היא היבט בסיסי בתכנון ותחזוקה של מבנים, מאחר והיא נועדה לספק הגנה על חיי אדם ורכוש. בסביבות מורכבות, כגון מבנים מסחריים, מתקנים תעשייתיים

קרא עוד »
גרניט
כללי
השימושים בגרניט

גרניט הוא סלע מותמר קשה מאוד המורכב בעיקר מקוורץ, פלדספר ומיקה. הוא נחצב במחצבות ומעובד ללוחות וקוביות המשמשים בבנייה, פיסול ועיצוב פנים. גרניט הוא אחד

קרא עוד »