לוגו אתר
חיפוש

7 אפשרויות הצללה לגינה מבלי לפשוט רגל

הגינה או המרפסת הביתית, מהווה מקום בילוי ואירוח חברים ובני משפחה בימי השמש הנעימים.

אך עם זאת, קרני השמש החמות גם מהוות מטרד, להפריע לישיבה, ואף להוות גורם מפריע ליושבי הבית.

לשם כך, ריכזנו עבורכם 7 אפשרויות הצללה לגינה מבלי לפשוט רגל – קדימה, בואו נתחיל.

 

מבוא

כיום לא צריך לסבול משיבושים בהנאה בגינה או המרפסת הביתית. ישנם מספר אפשרויות הצללה, אשר מספקים צל לישיבה בחוץ, ואף מסייעים להכניס שמש באופן מבוקר לבית עצמו.

 

פרגולה מעץ

אחד מפתרונות הצללה למרפסת הקלאסיים היא התקנת פרגולה מעץ. פרגולה מעץ אומנם תספק את הצל המבוקש, אך בשל העובדה כי פרגולה מעץ היא קבועה ולא ניתנת להזזה, היא תסתיר לנו את השמש בימים בהם מזג האוויר מעונן חלקית.

 

אפשרויות הצללה חשמליים

מומלץ לבחור בפתרון הצללה לגינה או למרפסת הביתית אשר ניתן לפתוח ולסגור אותו לפי רצוננו.

על מנת שנוכל לכוון לפי רצוננו את פתרון ההצללה, עלינו לבחור באפשרות בעלת מנגנון חשמלי. בפרגולות העשויות מעץ, לא ניתן להתקין את המנגנונים החשמליים, ולכן, נבחר באפשרויות הצללה העשויות אלומיניום.

 

פרגולה מאלומיניום

כאמור, פרגולה מעץ אינה האפשרות האולטימטיבית, אך ניתן לבחור בפרגולה העשויה אלומיניום. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של פרגולות אלומיניום, אשר ניתנות לפתיחה ולסגירה, וכן מספקות תאורה.

 

אפשרויות הצללה נוספים – סוככים, סככות ורפפות

ישנו מגוון רחב של סוככים וסככות, העשויים מחומרים שונים, לרבות ניילון או בד. אפשרות הצללה זו, מותקנת לרוב על גבי כניסות לבתים או על גבי חלונות הבית.

עוד פתרון הצללה לגינה או למרפסת הביתית, הוא רפפות אלומיניום. מדובר בפתרון הצללה נוח ופרקטי, אשר תורם רבות למראה הגינה או המרפסת. את רפפות האלומיניום ניתן לפתור ולסגור בהתאם לצורך.

 

אפשרויות  הצללה זמניים – גזיבו ושמשיות

אז לאלו שמחפשים פתרון הצללה לגינה או למרפסת הביתית, אך מחפשים פתרונות פשוטים וקלים יותר, הניתנים להזזה ולהורדה לפי הצורך, ישנן עוד אפשרויות. רבים בוחרים בגזיבו או שמשיות.

מדובר בפתרונות הצללה זמניים, אותם ניתן להסיר או להעביר מקום במידת הצורך. כמו כן, מדובר בפתרונות הצללה זולים ונוחים לכיס.

 

על רגל אחת – אפשרויות הצללה לגינה מבלי לפשוט רגל

המרפסת והגינה הביתית, מהווים מקום בילוי אהוב בעבור רבים. בימי השמש החמים, קרני השמש מפריעות להנאה, ומקשות על ישיבה ממושכת בחוץ. כמו כן, קרני השמש חודרות לחלל הבית, ומפריעות לישיבה נוחה גם בבית עצמו. לשם כך, ישנן מספר אפשרויות הצללה, לרבות פרגולה מעץ, פרגולה מאלומיניום, סוככים, סככות, רפפות אלומיניום, גזיבו ושמשיות, אשר לאחר התקנתן, ניתן ליהנות משהייה מוצלת בחוץ, ואף לשלוט בכניסת קרני השמש באופן מבוקר לבית עצמו.

 

 

אולי יעניין אותך גם

סלסלת פיקניק מלאה בטוב
כללי
5 מתנות בעיצוב אישי לפסח

חג פסח מגיע ואנחנו מתכוננים לקראת זה. שזה יהיה לעשות את הניקיון לבית, ללכת לקניות בסופרמרקט או להבין איפה אנחנו עוברים כל ארוחה – זה

קרא עוד »
יועץ כיבוי אש
כללי
מה תפקידו של יועץ כיבוי אש?

בטיחות אש היא היבט בסיסי בתכנון ותחזוקה של מבנים, מאחר והיא נועדה לספק הגנה על חיי אדם ורכוש. בסביבות מורכבות, כגון מבנים מסחריים, מתקנים תעשייתיים

קרא עוד »
גרניט
כללי
השימושים בגרניט

גרניט הוא סלע מותמר קשה מאוד המורכב בעיקר מקוורץ, פלדספר ומיקה. הוא נחצב במחצבות ומעובד ללוחות וקוביות המשמשים בבנייה, פיסול ועיצוב פנים. גרניט הוא אחד

קרא עוד »