לוגו אתר
חיפוש

בית חכם – מה זה אומר?

הבית החכם הפך להיות סטנדרט בסיסי בבתי אב רבים, אך יש מי שטרם הכירו בעניין המתקדם מקרוב. אנחנו כאן כדי לעשות סדר בנושא ולהציג את כל הפרטים החשובים, כדי שתוכלו לבדוק אם מדובר בפונקציה שמתאימה לכם. קראו את השורות הבאות בעיון רב ותהיו בטוחים שתגלו את כל המידע הדרוש על בית חכם.

 

ההגדרה של בית חכם

שמו של הבית החכם מרמז על הפעולות המתקדמות שהוא יכול לבצע. שכן, מדובר בבית שהמערכות השונות שלו מחוברות לממשק אחד. כך שהדיירים שלו יכולים לשלוט באופן אוטומטי על פונקציות שונות ללא מאמץ. חשוב לציין שמדובר בין היתר בפונקציות הבאות:

  • תאורה: ניתן לשלוט מרחוק על כיבוי או הדלקה של התאורה. במקרים מסוימים ניתן גם לעמעמם את האורות
  • אבטחה: אפשר להפעיל את מערכת האזעקה מרחוק ולהזיז את המצלמות הנסתרות בבית
  • טמפרטורה: ניתן להדליק, לכבות ולשנות פונקציות במזגנים

חשוב לציין שאפשר לשלוט מרחוק על הפונקציות הללו, ללא צורך בשלט ייחודי. שכן, המכשיר הנייד שלכם, הטאבלט או המחשב יכולים לבצע את הפעולה בקלות.

 

התקנה של הבית החכם

אחת השאלות הנפוצות שנשאלת על ידי מתעניינים בתחום נוגעת להתקנה של הבית החכם במהלך בניית בית פרטי. אחרים רוצים לדעת אם הם יכולים להתקין את הבית, למרות שהם סיימו מזמן את הליכי הבנייה. אם אתם תוהים בנושאים אלה, כדאי שתדעו שיש באפשרותכם לבחור בהתקנה שתתבצע באמצעות אחת הדרכים הבאות:

  1. יצירת תשתית חשמל חכם חדשה עבור המתגים
  2. התקנה על בסיס תשתית קיימת

מתגי בית חכם

בית חכם אלחוטי

קיימים כיום 2 סוגים של בית חכם. הראשון הוא בית חכם אלחוטי והשני, בית חכם קווי. חשוב שתכירו בסוגי בתים אלה מקרוב, כדי שתוכלו לבצע את הבחירה הנכונה בסופו של דבר. נציג בפניכם תחילה את הנקודות 2 העיקריות שנוגעות לבית חכם אלחוטי, משום שהוא נחשב לנפוץ במיוחד:

  1. ניתן להתקין אותו בקלות על גבי תשתית קיימת בבתים פרטיים ובדירות
  2. המערכת שלו נוחה לתפעול

 

בית חכם קווי

יש בתי אב שבוחרים להתקין בית חכם קווי, משום שהוא עונה על 2 היתרונות הבאים:

  1. נחשב למתקדם ומאובטח יותר מהבית האלחוטי (מקנה לאנשים שמתגוררים בו יציבות, משום שהוא לא תלוי ברשת WIFI)
  2. 2. התקשורת החוטית ידועה כיציבה יותר שלא מוגבלת מבחינת מרחקים

 

רוצים טיפ? תבחרו בבעלי מקצוע שהוסמכו לדבר

בנייה של בית חכם אינה עניין של מה בכך. זהו תהליך שמחייב הסתייעות מצד בעלי מקצוע בעלי ניסיון רב בתחום. בחירה נכונה תאפשר לכם להיות בטוחים בכך שההליך יתבצע על הצד הטוב ביותר. נדגיש כעת שתוכלו להגיע לבעלי מקצוע אלה תוך שימוש באחת מהפלטפורמות הבאות:

  1. כניסה לקהילה שמרכזת את כל המידע הדרוש בנוגע לניהול, בנייה ושיפוץ של הבית. זו תפנה אתכם לבעלי מקצוע שמכירים את הבית החכם כמו את כף ידם
  2. קריאת חוות דעת שהועלו ללשונית הביקורות של גוגל. זו מספקת אינפורמציה עדכנית ואמינה אודות המומחים בתחום

שימו לב, תוכלו להשתמש בלשונית הביקורות של גוגל כדי לקבל אינפורמציה נוספת אודות בעל המקצוע שאליו הגעתם דרך הפלטפורמה הראשונה (כניסה לקהילה).

 

מילים אחרונות לסיום

אלה כל הפרטים החשובים שצריך להכיר על בית חכם. בשלב זה יש בידיכם את המידע המקיף שיאפשר להחליט אם מדובר בתהליך שתרצו ליישם בביתכם. נאחל בהזדמנות זו שתבצעו בחירה נכונה ושתיהנו מנוחות מקסימלית בביתכם לאורך זמן רב.

אזעקת אבטחה ביתית חכמה

אולי יעניין אותך גם

סלסלת פיקניק מלאה בטוב
כללי
5 מתנות בעיצוב אישי לפסח

חג פסח מגיע ואנחנו מתכוננים לקראת זה. שזה יהיה לעשות את הניקיון לבית, ללכת לקניות בסופרמרקט או להבין איפה אנחנו עוברים כל ארוחה – זה

קרא עוד »
יועץ כיבוי אש
כללי
מה תפקידו של יועץ כיבוי אש?

בטיחות אש היא היבט בסיסי בתכנון ותחזוקה של מבנים, מאחר והיא נועדה לספק הגנה על חיי אדם ורכוש. בסביבות מורכבות, כגון מבנים מסחריים, מתקנים תעשייתיים

קרא עוד »