לוגו אתר
חיפוש

4 דוגמאות ריצוף למרפסת הכי טרנדיים לשנת 2022

מתכננים לרצף את המרפסת שלכם ואתם רוצים לבחור את המרצפות הכי טרנדיות שיש? הגעתם למקום הנכון! נפגשנו עם המומחים לריצוף וביררנו איתם מהם הטרנדים החמים לשנת 2022 בכל הנוגע לריצוף.

חזרנו מהפגישה עמם עם 4 דוגמאות לריצוף מרפסת שאתם חייבים להכיר.

הנה כל הפרטים שאתם צריכים לדעת רגע לפני שאתם יוצאים לבחור ריצוף:

 

  1. ריצוף עם אבן טבעית

שנת 2022, בניגוד לשנים האחרונות, כוללת עיצובים מגוונים מתחומים שונים. כך שאם אתם נמנים מבין אלו שאוהבים מראה טבעי, בטח תשמחו לשמוע שהוא הולך לככב בלא מעט מרפסות בשנים הקרובות. מדובר בטרנד האבן הטבעית, זוהי אבן שנחצבה מהאדמה וניתן לראות בבירור שהיא אינה מיוצרת באופן תעשייתי. האבן מאופיינת במראה מיוחד וחשוב לקחת בחשבון שלאחר כמה שנים הצבע שלה עשוי להשתנות (אבל עד אז אתם כבר תבררו בכל מקרה מהן הריצופים הטרנדיים לאותה תקופה).

 

  1. אבנים משתלבות

אם תבחרו באבנים הללו, בכל יציאה למרפסת אתם תרגישו שאתם ביוון, עם כוס אוזו ביד אחת וביד השנייה צלחת צזיקי. האבנים המשתלבות הן הדבר החם בכל הנוגע לריצוף של מרפסות. יש מי שיראו בהן כמראה של מדרכה, אך עם הריצופים הטרנדיים אין להתווכח. ההמלצה של המומחים בתחום העיצוב היא לבחור אבנים משתלבות בגוונים שונים. ככל שהצבעים יהיו יותר שונים אחד מהשני, כך המראה הסופי של הריצוף יהיה ייחודי יותר.

 

  1. בטון מוחלק

המעצבים שמסרו לנו את המידע אודות הריצוף, ציינו בפנינו שזוהי הבחירה האהובה עליהם ביותר (פה אחד). מדובר בשימוש בבטון מוחלק. הדבר עשוי להישמע פשוט למדי, וזה בהחלט המצב. לפעמים, דווקא בדברים הפשוטים אפשר למצוא יותר יופי מאשר באלו שדורשים הרבה עבודה. הבטון המוחלק מומלץ ביותר על ידי המעצבים שלנו מהסיבות הבאות:

  • יש לו מראה מיוחד
  • נוח וקל לנקות אותו
  • קל לרצף איתו
  • מקנה מראה של משטח אחד גדול ללא חלוקה (כפי שנהוג בריצוף עם מרצפות)

יש חיסרון אחד לבטון המוחלק שחשוב שתדעו, הוא עשוי להיסדק עם הזמן. כך שיכול להיות שעוד כמה שנים תצטרכו לחדש אותו.

 

  1. דק

שנת 2022 מקרבת אותנו לטבע, לאדמה. לכן, אי אפשר לציין דוגמאות לריצוף למרפסת מבלי לציין את דק העץ האהוב והמוכר. כאן עומדות בפניכם מגוון רחב של אפשרויות שכוללות בין היתר שימוש בעצים שונים, בעובי ובצבע משתנה בהתאם לבחירתכם. אם מסיבה כלשהי אתם מעדיפים שלא להתקין דק רגיל, כדאי שתדעו שאפשר לבחור בדק סינטטי. הוא קל להתקנה, לניקוי ולתחזוקה אבל הוא עשוי להתחמם בשמש, אז חשוב שתיקחו זאת בחשבון.

 

לסיכום

אלו היו 4 הדוגמאות לריצוף הטרנדי ביותר לשנת 2022. כעת, נותר לכם לבחור את העיצוב המתאים לכם ביותר ולהפוך את המרפסת המיושנת שלכם לטרנדית ועכשווית.

ריצוף משובץ

 

 

אולי יעניין אותך גם