לוגו אתר
חיפוש

5 דרכים לפרוץ מנעול בצורה מקצועית

לא מעט אנשים מתקשרים להזמין מנעולן ולאחר מכן מתברר להם שהם יכלו להסתדר לבד ולנסות לפרוץ בעצמם את המנעול הסורר. כאן נסקור מספר טכניקות לפריצת מנעול בצורה מקצועית, קיימות דרכים שונות, אך לפני הכל חשוב לעבוד על פי חוק.

 

פריצת מנעולים עם פורץ מוסמך

לפני הכל חשוב לזכור כי פריצת מנעול של מישהו אחר היא עבירה על החוק. גם פורץ מנעולים שתזמינו ייתן לכם שירות רק אם אתם בעלי המנעול ולא מישהו אחר.

כאן תקבלו דרכים יעילות לפריצת מנעול שלכם, אבל אם אתם מעוניינים בפריצת מנעולים מקצועית מתוך רשימת מנעולנים בדרום, פנו לאיש מקצוע מורשה ומוסמך כמו ויטלי המנעולן.

 

פריצה מהחלון

אם אתם גרים בקומת קרקע העדיפות תהיה להיכנס דרך החלון. לא תמיד הדבר אפשרי אבל כשהוא מתאפשר, הוא יכול לחסוך לכם מנעול שבור ועוגמת נפש רבה.

 

פריצת מנעול באמצעות מפתח אפס

מדובר במפתח המתאים לסוג מנעולים רבים. באמצעותו תוכלו לפתוח מנעולים סוררים בקלות מבלי צורך בפריצת המנעול.

 

פריצת מנעול באמצעות הרמת הדלת

דלתות רבות מורכבות על צירי דלתות זולים ויהיה אפשרי להרים את הדלת מהברגות צירי הדלתות. בדרך זו תוכלו להרים את הדלת ולהזיז אותה מהפתח.

 

פריצת מנעול למתקדמים

אם אתם מכירים היטב את מנגנון הנעילה והצילינדר שלכם הוא פשוט, תוכלו להתאמן על פתיחת פיני מנעול באמצעות סיכה משרדית ומפתח אלן, לא כל אחד בנוי לשיטה הזו שמצריכה סבלנות רבה יחד עם מוטוריקה עדינה. האימונים הנדרשים כדי להצליח לפרוץ מנעול בדרך זו, הם רבים ולכן אנחנו לא נתעכב עליהם. מרבית האוכלוסייה מעדיפה להזמין פורץ מנעולים.

 

פריצת מנעול על ידי פורץ מנעולים מורשה

פריצת מנעול שלא תותיר נזק, מצריכה מיומנות מיוחדת. מנעולן מוסמך ידע לפרוץ את דלת הבית שלכם בצורה כזו שיוכלו להמשיך להשתמש לאחר מכן במנעול. שיטה זו מתבררת כיעילה וזולה יותר מהמקרים בהם פורצים את המנעול עצמאית ולאחר מכן נדרשים להחליף צילינדר.

 

מהם הפרמטרים לבחירת מנעולן טוב?

זמינות – אתם צריכים מנעולן שיהיה זמין בשעה שאתם צריכים אותו. כי אם אתם עומדים מחוץ לדלת הנעולה ולא יכולים להיכנס, מה יעזור לכם שהמנעולן יגיע מחר בבוקר? אתם צריכים מענה מיידי!

וותק וניסיון – פנו למנעולן מוסמך ומורשה שיש לו את כל הכלים הנדרשים לפריצת מנעולים ללא גרימת נזק. אתם לא רוצים להיות שפני הניסיון שלו…

עלות השירות – אין סיבה לשלם מחיר יקר מידי. לכן, חשוב לברר מחירים ולהיעזר במישהו הדורש מחיר סביר.

 

לסיכום

קיימות דרכים רבות לפריצת מנעולים בצורה מקצועית. סיכמנו כי הדרך היעילה ביותר לפריצה מקצועית שלא מותירה נזקים היא פנייה למנעולן מקצועי ומוסמך. בבחירת מנעולן חשוב לברר ולפנות למנעולן בעל רישיון וניסיון בתחום. אף אחד לא מעוניין לשלם יקר על שירות שיכל לקבל במחיר זול יותר ולכן חשוב לברר גם את עניין המחיר.

צרור מפתחות

 

אולי יעניין אותך גם

אבחון ותיקון בעיות אתחול המחשב
בעלי מקצוע
אבחון ותיקון בעיות אתחול המחשב

אתחול המחשב (רי-סטארט) היא פעולה שכיחה שניתן לבצע בכל מחשב ואף במכשירים אלקטרוניים נוספים, כמו טלפונים ניידים למשל. מדובר בפעולה שימושית במיוחד שניתן לבצע בקלות

קרא עוד »
הדברת חולדות ירוקות
בעלי מקצוע
הדברת חולדות ירוקה

מזג האוויר הישראלי הוא כר פורה להופעה של מזיקים ומכרסמים שונים. אחת החיות הכי נפוצות שחודרות אל הבתים שלנו באופן בלתי רצוי זו החולדה. החולדה

קרא עוד »
דִירָה
בעלי מקצוע
מיהו מומחה פינוי דירה?

  בעולם המהיר של היום, שבו חיים עירוניים הם הנורמה, מגורים בדירות הפכו פופולריים יותר ויותר כך גם האחריות להבטיח את שלומם וביטחונם של דיירי

קרא עוד »
מהנדס אזרחי
בעלי מקצוע
מתי תזדקקו למהנדס אזרחי?

לאחרונה אנו שומעים על מהנדסים אזרחיים מכל כיוון. מקצוע מבוקש זה הובילה להתעניינות רבה בקרב אזרחים. בחרנו שלא להישאר אדישים לעניין, ויצאנו לבדוק מיהו מהנדס

קרא עוד »