לוגו אתר
חיפוש

האם ניתן להתקין רשת ליתושים על פיברגלס?

היתושים הם מטרד קשה מאוד שיכול להפריע לנו מאוד ולהרוס לנו את איכות החיים. מדובר באחד מן המזיקים עם העקיצות המגדרות ביותר והקשות ביותר להתעלמות. אחת הדרכים להרחקת היתושים מן הבית היא שימוש ברשת נגד יתושים וישנן שאלות רבות שעולות בנושא. לשם כך ננסה לענות לכם כל השאלות הללו במאמר.

 

הכירו את המזיק – היתוש

היתוש הוא בעצם תת סדרה של הזבובאים. הוא מאופיין כעיקרון במבנה גוף מוארך כאשר לו יש מחושים המחולקים לפרקים והזחלים שלו הם בדרך כלל חיים במים. אנחנו מכירים את היתושים בתור אותה חיה מציגה שמגיעה בלילות ולוקחת לנו את הדם ומפריעה לנו לשינה ולמנוחה שלנו. הרבה פעמים אנחנו לא באמת יודעים או מבינים לפחות שם גם עלולים להביא איתם מחלות רבות ממלריה וזיקה ועד לקדחת הנילוס ושלל מחלות נוספות.

 

אז איך אנחנו נפטרים מהמזיק הנוראי הזה?

על מנת להפטר מהמזיק הנוראי ישנן שיטות רבות שכדאי להשתמש בהן, חלקן טבעיות יותר, חלקן ישימות יותר וכמובן חלקן גם טבעיות וגם ישימות מאוד ויכולות לעזור בכל מה שקשור להרחקת היתושים. אז הכירו את השיטות להרחקת המזיק הנוראי הזה שנקרא יתוש.

 

השתמשו ברשתות

קודם כל אנחנו מאוד ממליצים להשתמש ברשת ליתושים. רשת ליתושים בבית ניתן להתקין בקלות ולא מדובר בהוצאה גדולה מאוד. ישנם סוגים רבים של רשתות צפופות וטובות נגד המזיק הנוראי הזה. הרשתות הן צפופות מאוד ואם תתקינו אותן ותשמרו על החלונות כמובן סגורים ליתושים יהיה מאוד קשה להיכנס אליכם.

 

מים עומדים – מקום ההתרבות הטוב ביותר עבורם

מים עומדים הם המקום המושלם ביותר בשביל היתושים להטיל את הביצים שלהם. היתושים הם מחפשים את אותם מקווי המים העומדים בין אם דליים או בכלים או עצים ומים שאינם מכוסים. מדובר בכר גידול מושלם עבורם ולכן הם ימשכו אליו מאוד.

 

השתמשו בשיטות טבעיות כגון צמחים המרחיקים אותם

דרכים להרחקת יתושים נוספות הן שימוש בשיטות טבעיות של צמחים שדוחים יתושים. אם יש לכם גינה אתם חייבים לשמור על דשא קצוץ והסרה של צמחייה עודפת. גם השלכת פסולת עלים היא חשובה מאוד. צמחים רבים גם משמשים כדוחי יתושים כמו הלבנדר, הלמון גראס ואפילו טגטס, נפית. רוזמרין, ריחן ונענע. כל אלה צמחים שיש להם ריחות מצויינים אשר היתושים ממש לא אוהבים להיות בסביבתם והם יעזרו בהרחקה.

לסיכום, היתושים הם מהווים מזיק נוראי שפוגע באורח החיים של כולנו וכדאי מאוד להשתמש בשלל השיטות הללו על מנת להרחיק אותם ושלא יתקרבו אלינו. מקווים שעזרנו לכם עם המזיק הזה ואנחנו מקווים שקיבלתם עוד קצת מידע על הדרכים שניתן להרחיק את היתושים מן החיים שלנו. בהצלחה!

רשת נגד יתושים

אולי יעניין אותך גם

סלסלת פיקניק מלאה בטוב
כללי
5 מתנות בעיצוב אישי לפסח

חג פסח מגיע ואנחנו מתכוננים לקראת זה. שזה יהיה לעשות את הניקיון לבית, ללכת לקניות בסופרמרקט או להבין איפה אנחנו עוברים כל ארוחה – זה

קרא עוד »
יועץ כיבוי אש
כללי
מה תפקידו של יועץ כיבוי אש?

בטיחות אש היא היבט בסיסי בתכנון ותחזוקה של מבנים, מאחר והיא נועדה לספק הגנה על חיי אדם ורכוש. בסביבות מורכבות, כגון מבנים מסחריים, מתקנים תעשייתיים

קרא עוד »
גרניט
כללי
השימושים בגרניט

גרניט הוא סלע מותמר קשה מאוד המורכב בעיקר מקוורץ, פלדספר ומיקה. הוא נחצב במחצבות ומעובד ללוחות וקוביות המשמשים בבנייה, פיסול ועיצוב פנים. גרניט הוא אחד

קרא עוד »