לוגו אתר
חיפוש

האם ספה מעוצבת מגיעה עם הוראות הרכבה או שעדיף להזמין בעל מקצוע

או במילים אחרות, האם בשביל להרכיב רהיט כלשהו, אנחנו חייבים להזמין מוביל ובעל מקצוע או שיש לנו דרך להתמודד עם העניין בכוחות עצמנו. חיפשנו, שאלנו, התייעצנו עם מומחים והכנו לכם מספר טיפים איך מחדשים את הבית מבלי להיכנס למשכנתא נוספת. ספות מעוצבות, ארונות, שידות וכורסאות – מחדשים את הבית 2022 יוצא לדרך.

 

 שלב א או קודם כל יורדים ואז עולים

הסטיקר המפורסם מפלטפורמות של תחנות רכבת, שמסביר לנו מה ההתנהגות הנכונה בכל הנוגע לסדר הפעולות, נכון לנו גם במקרה של חידוש הרהיטים בבית. אם רוצים לחדש, קודם צריך לפנות מקום. אם התברכתם בבית שיש בו מעלית, אז אתם אנשים מאושרים, שאין להם בעיות בכלל.

אם הרהיט לא נכנס במלוא לתוך חלל המעלית (כי בכל זאת לא מדובר בחלל בלתי מוגבל), מפרקים אותו לחלקים קטנים יותר ומורידים בצורה זו. אבל מה אם אין לכם מעלית? ובכן, בדיוק בשביל זה יש חברים. עכשיו הפירוק לחלקים קטנים יותר כבר לא בגדר אפשרות, אלא חובה ומורידים את הכל למטה חלק אחר חלק.

 

 שלב ב או הולכים לקניות

כמובן כדאי שאת החדש תביאו ישר ברגע שהוצאתם את הרהיט הישן. לפני שרוכשים, בודקים באיזו אריזה הכל מגיע וקוראים את הוראות ההרכבה. יש לכם צורך להבין שני דברים עיקריים – האם הרכב שלכם מספיק גדול בשביל להעביר את הרהיט בעצמכם והאם הוראות ההרכבה מספיק ברורות לכם ויש לכם את כל הכלים הנדרשים על מנת להרכיב אותו בעצמכם.

כאן, לרובנו יש את הנטייה הטבעית לחשוב שלהרכיב רהיט חדש, דוגמת ספה חדשה זה שטויות. אבל חשוב שתהיו כנים עם עצמכם, אם עכשיו תצטרכו לבלות יום שלם בהרכבה, תפצעו כמה פעמים, ייתפס לכם הגב ותפספסו את הבילוי הקבוע שלכם בים, אין זה שווה את הטרחה וכדאי להזמין הובלה ולהביא בעל מקצוע בשביל להרכיב את הרהיט.

 

 שלב ג שלב ההרכבה עצמה או רשימת הוראות כלליות

במידה והחלטתם שתוכלו לעשות זאת בכוחות עצמכם, אתם צריכים להיערך בהתאם. את ההרכבה כדאי לעשות במקום שבו רהיט יעמוד, בשביל לחסוך לעמכם את הצורך להעבירו ממקום למקום. בודקים מראש שכל הכלים שנחוצים לכם נמצאים אצלכם ובמידה ולא, מלווים מהחברים או בני המשפחה.

נשמעים לכל הוראות הבטיחות שרשומים על כל הכלים שנשתמש בהם ולשנייה לא חושבים שאפשר לוותר על הכפפות עבודה, שמצוינים כחובה על האריזה של אחד הכלים. אם ההרכבה כוללת שימוש במקדחה או מברגה, עושים זאת בשעות הגיוניות ולא 11 בלילה. בנוסף, אם מדובר ברהיט גדול במיוחד, עושים הפסקות וזוכרים שלנוח זה חובה, אתם לא רובוטים.

 

 הטיפ המסכם

הבנתם שזה קצת גדול עליכם? מתקשרים לבעל מקצוע.

סַפָּה

אולי יעניין אותך גם

יועץ כיבוי אש
כללי
מה תפקידו של יועץ כיבוי אש?

בטיחות אש היא היבט בסיסי בתכנון ותחזוקה של מבנים, מאחר והיא נועדה לספק הגנה על חיי אדם ורכוש. בסביבות מורכבות, כגון מבנים מסחריים, מתקנים תעשייתיים

קרא עוד »
גרניט
כללי
השימושים בגרניט

גרניט הוא סלע מותמר קשה מאוד המורכב בעיקר מקוורץ, פלדספר ומיקה. הוא נחצב במחצבות ומעובד ללוחות וקוביות המשמשים בבנייה, פיסול ועיצוב פנים. גרניט הוא אחד

קרא עוד »