לוגו אתר
חיפוש

החיים בעיר הגדולה: הכל על סגנון העיצוב התעשייתי

עולם העיצוב עבר שינויים מרחיקי לכת בשנים האחרונות, וכיום יש לא מעט טרנדים חדשים שכדאי מאוד להכיר אותם. אם גם אתם צריכים לעצב בית, משרד או חלל מסוים ואתם מחפשים את הדרך הנכונה לעצב אותו, אנחנו כאן כדי להכיר לכם סגנון שנקרא עיצוב תעשייתי. הסגנון הזה נחשב למודרני ועדכני, והוא יאפשר לכם להנות מחלל שמעוצב בצורה ייחודית.

עיצוב תעשייתי

לא מעט שנים, בעולם העיצוב הייתה הסכמה לא כתובה שלפיה ככל שיש יותר פריטים, תמונות ואלמנטים בחלל מסוים, כך הוא יפה יותר. לתפיסה הזו יש יתרונות, והיא כמובן מאפשרת לנו למלא כל חלל במספר רב של פריטים, אולם עם הזמן היא עלולה לייצר עומס שכבר לא נעים לעין. בדיוק מול התפיסה הזו, קיימת תפיסה שנקראת עיצוב תעשייתי, ודוגלת בחללים נקיים יותר.

כמובן, גם בעולם העיצוב התעשייתי אנחנו עושים שימוש בלא מעט פריטים, שאותם ניתן לראות דרך אתר עיצוב הבית והום סטיילינג אולם הרצון שלנו הוא לייצר חלל עוצמתי יותר, ולאו דווקא על ידי כמות רבה של פריטים אלא יותר בעזרת הדרך שבה הם נראים.

החיים בעיר הגדולה: הכל על סגנון העיצוב התעשייתי

מראה חלקי

אלמנט חזק מאוד בעיצוב תעשייתי הוא מראה חלקי של דברים. לעיתים הקירות נצבעים בצבע שנראה כאילו הוא עדיין בתהליכי צביעה, ורהיטים יכולים להיראות כאילו הם ישנים הרבה יותר ממה שהם באמת. במבט ראשון זה אולי עלול להישמע לכם מוזר, אולם ברגע שנחשפים לדוגמאות של עולם העיצוב התעשייתי, לא מעט אנשים מתאהבים ממבט ראשון.

 

תאורה מתאימה ובחירת ריצוף

דבר נוסף שעליו ניתן דגש מרכזי בעולם העיצוב התעשייתי הוא בחירת גופי תאורה. גופי התאורה צריכים להיראות בעצמם מתאימים לחלל תעשייתי, לא נובורישים מידי וכמובן לא עם מראה מודרני. בנוסף, התאורה שהם מפיצים צריכה להתאים למראה הכללי של החלל, תאורה שמשתלבת היטב עם מראה תעשייתי. ביחס לריצוף, פרקט הוא בהחלט אפשרות טובה בעולם של העיצוב התעשייתי.

 

התייעצו עם איש מקצוע

בעולם העיצוב התעשייתי השמיים הם הגבול, וכמעט כל דבר שעולה בדמיון שלכם ניתן למימוש. עם זאת, כדי שלא תלכו לאיבוד בתוך כל המבחר הזה, ועל מנת שתצליחו באמת לעצב את החלל בצורה הנכונה, כדאי להתייעץ עם איש מקצוע שיוכל להתוות לכם דרך מסוימת שבה תלכו. איש מקצוע יבין מה בדיוק הרצונות שלכם, וידע כיצד להכווין אתכם בעולם הנפלא של העיצוב התעשייתי.

 

לסיכום

עיצוב תעשייתי מאפשר לנו לעצב חללים בצורה נקייה יחסית, כאשר הדגש הוא על הצורה שבה הפריטים נראים ולא על כמות רבה שלהם. בעיצוב תעשייתי אנחנו בוחרים פריטים שנראים לא גמורים עד הסוף יחד עם קירות וריצוף בצביעה ייחודית. ביחד כל הפריטים הללו יכולים לייצר לנו חלל נקי, בעל עיצוב ייחודי שאף אחד לא יכול להישאר אדיש למראה שלו.

עיר גדולה סגנון העיצוב התעשייתי

אולי יעניין אותך גם

סלסלת פיקניק מלאה בטוב
כללי
5 מתנות בעיצוב אישי לפסח

חג פסח מגיע ואנחנו מתכוננים לקראת זה. שזה יהיה לעשות את הניקיון לבית, ללכת לקניות בסופרמרקט או להבין איפה אנחנו עוברים כל ארוחה – זה

קרא עוד »
יועץ כיבוי אש
כללי
מה תפקידו של יועץ כיבוי אש?

בטיחות אש היא היבט בסיסי בתכנון ותחזוקה של מבנים, מאחר והיא נועדה לספק הגנה על חיי אדם ורכוש. בסביבות מורכבות, כגון מבנים מסחריים, מתקנים תעשייתיים

קרא עוד »
גרניט
כללי
השימושים בגרניט

גרניט הוא סלע מותמר קשה מאוד המורכב בעיקר מקוורץ, פלדספר ומיקה. הוא נחצב במחצבות ומעובד ללוחות וקוביות המשמשים בבנייה, פיסול ועיצוב פנים. גרניט הוא אחד

קרא עוד »