לוגו אתר
חיפוש

החלפת שיש למטבח – איך לבחור את הסוג שמתאים לכם

החלפה של שיש למטבח אינה עניין של מה בכך.

בעת בחירה של שיש חדש, יש לבחון את סוגי השיש השונים, העמידות שלהם לאורך זמן, יתרונות וחסרונות ומה לא.

אם אתם עומדים בפני הליך של החלפת שיש, כדאי שתקראו את המדריך שלו ובו נציין בפניכם איך תוכלו לבחור את הסוג המתאים שלכם (ולהיות בטוחים שבחרתם נכון).

 

השלב הראשון – תחליטו על העיצוב המתאים לכם

השלב הראשון הוא כמובן שלב העיצוב. כדי שתוכלו לבחור את הסוג שמתאים לכם ביותר, אתם צריכים קודם כל לבדוק מה העיצוב שמתאים לכם. כדי לבחון זאת, עליכם לבצע את ההליכים הבאים:

  • תצלמו את המטבח הנוכחי מכל הזוויות
  • תצלמו את השיש מקרוב ומרחוק
  • תבדקו מהם הצבעים ששולטים במטבח שלכם
  • תחשבו פחות או יותר מהם הגוונים של השיש שמתאימים לכם

 

השלב השני – תפנו אל בעל מקצוע שמומחה בתחום העיצוב

אם יישמתם את השלב הקודם, יש לכם עכשיו את הבסיס לבחירת שיש מעוצב שמתאם למטבח הנוכחי שלכם. כעת, עליכם לפנות אל מעצב מטבחים ולהציג בפניו את כל הממצאים מההליכים שביצעתם בשלב הקודם. בעל המקצוע מכיר את התחום על כל בוריו והוא צפוי להציע לכם סוג שיש בעיצובים שונים. בעת הפגישה עם בעל המקצוע, תוכלו לקבל מידע מקיף אודות צבע השיש שיתאים לכם ביותר וכמובן, גם פרטים אודות סוגי השיש השונים, המחירים שלהם וההתאמה שלהם למטבח הנוכחי. בסיום הפגישה, אתם צפויים לקבל גם 2-3 תמונות של הדמיה שיציגו בפניכם את המטבח הנוכחי עם השיש החדש.

התמונות הללו ישמשו אתכם לשלב הבא.

 

השלב השלישי – תפנו אל החנות המתאימה

כעת יש בידיכם תמונות הדמיה שמאפשרות לכם לדעת איך המטבח שלכם צפוי להיראות לאחר החלפת השיש. כל מה שנותר לכם לעשות עכשיו זה לגשת אל חנות שמתמחה בשיש. שם, תוכלו להראות לנציג המכירות את תמונות ההדמיה ואת הפירוט שנכתב בעת הפגישה עם מעצב המטבחים. נציג המכירות יציג בפניכם את השיש הנבחר ויציין בפניכם את כל היתרונות והחסרונות שלו. לאחר שתחליטו שזהו השיש הנבחר, טכנאי מטעם החנות יגיע לביתכם, ימדוד את השיש ולפי המידות המתאימות, תוכלו לדעת מהו המחיר שאתם צפויים לשלם על השיש הנבחר.

 

השלב הרביעי – החלפת השיש

זהו השלב הסופי. נציג המכירות מטעם החנות יתאם עמכם תאריך שנוח לכם לביצוע ההליך, במהלכו יוחלף השיש הקיים בחדש.

 

לסיכום

עכשיו אתם יודעים איך תוכלו לבחור סוג שיש המתאים לכם בעת הליך של החלפת שיש למטבח. כך שכעת, נותר לכם רק לבצע את הטיפים שצוינו לעיל וליישם אותם. זכרו! השיש החדש שתבחרו למטבח שלכם צפוי לשרת אתכם לאורך שנים. בחרו נכון ותוכלו ליהנות משיש איכותי ומעוצב לתקופה ארוכה. מאחלים לכם בחירה מהנה ונכונה!

סלסלת פירות

 

 

אולי יעניין אותך גם