לוגו אתר
חיפוש

החשיבות שבמצלמות אבטחה לעסק

אם יש בבעלותכם עסק כלשהו, ואתם מחזיקים בחנות או במשרד פיזי, כדאי מאוד שתקדישו כמה דקות מזמנכם לקרוא את המאמר הזה. הכנו כאן במיוחד עבורכם, בעלי העסקים, מדריך קצר ופשוט על החשיבות העצומה שיש בהתקנת מצלמות אבטחה לעסק. אם אבטחת העסק שלכם חשובה לכם, ואתם רוצים לדעת כיצד ניתן להגן עליו באופן הכי יעיל, ובמקרה הצורך גם להגיע לאנשים שהזיקו לו ופגעו בעסק שלכם, הגעתם בדיוק למקום הנכון. מוכנים? בואו נתחיל.

 

למה דווקא עכשיו?

לא צריך להיות גאון גדול כדי להרגיש שבזמן האחרון אין דין ואין דיין במדינת ישראל. מצב ביטחון הפנים גרוע מאוד, תחושת הביטחון האישי נמצאת בהתרסקות מתמשכת, ויש הרגשה שכל אחד עושה מה שהוא רוצה.

משטרת ישראל לא באמת מצליחה להתמודד עם עבריינים וארגוני פשיעה, וגם עד שכבר תופסים פושע או שניים הם מצליחים לצאת עם עונש קל יחסית. במצב כזה אנשים רבים מבינים שאם הם לא יגנו על עצמם ועל הרכוש שלהם, אף אחד לא יעשה את זה במקומם. המשוואה הזו נכונה גם לעסק שלכם. תכניסו טוב לראש: אם לא תגנו על העסק שלכם, הסיכוי שהוא ייפגע עולה בצורה משמעותית.

מתקין מצלמות אבטחה

למה להתקין מצלמת אבטחה

מצלמת אבטחה היא אחת הדרכים הכי טובות לאבטח את  העסק שלכם ולהגן עליו. יש לה יתרונות משמעותיים מאוד ביחס לאבטחה אנושית. קודם כל, המצלמה לא מתעייפת, לא חולה, לא צריכה הפסקות, וכמובן – לא צריך לשלם לה משכורת. מדובר על חיית עבודה יעילה מאוד ומדויקת מאוד בהשוואה לשמירה אנושית.

המצלמה גם מדויקת ומתעדת, בשונה מהזיכרון האנושי שיכול להיפגע אחרי זמן מסוים. יתרון נוסף של חלק ממצלמות האבטחה הוא האפשרות לצפות במתרחש אונליין. אנו ממליצים לדבר עוד היום עם מתקין מצלמות אבטחה. הכנו לכם כאן גם סקירה קצרה על שתי המטרות העיקריות של מצלמות אבטחה.

 

המצלמה ככלי הרתעתי

חשוב להבין שהמטרה הראשונית של מצלמת אבטחה היא בכלל למנוע מאנשים להתקרב לעסק שלכם או להזיק לו. מצלמה מגדילה מאוד את הסיכוי של הפושע להיתפס, מה שכמובן הופך את מעשה הפשיעה להרבה פחות משתלם. אף אחד לא רוצה שיתעדו אותו בזמן ביצוע עבירה, ולכן מצלמת אבטחה מראש מרחיקה מהעסק שלכם אנשים לא רצויים.

מתקין מצלמות אבטחה

המצלמה ככלי תיעודי

גם אם ההרתעה לא עזרה, ומישהו פרץ לעסק שלכם או הזיק לו, אם יש לכם מצלמת אבטחה המצב שלכם הרבה יותר טוב. יש לכם תמונה של הפושע, ותוכלו לפנות עם החומר למשטרה. ברגע שיש תיעוד, המוטיבציה של השוטרים והסיכוי לתפוס את העבריין גדולים הרבה יותר. תוכלו גם להפיץ את התיעוד ברשתות חברתיות ולהיעזר בכוחם של ההמונים.

 

סיכום

אם יש לכם בית עסק, ועדיין לא התקנתם בו מצלמות אבטחה, אנו ממליצים בחום לעשות את זה בהקדם.

מתקין מצלמות אבטחה

אולי יעניין אותך גם

מסעדה מעוצבת
עסקים
איך לשדרג מסעדה בעזרת שיפוץ?

רוב האנשים שיוצאים לבילוי, המשקיעים ממיטב כספם כדי לצאת וליהנות, ייחסו חשיבות לנראות ולעיצוב מקום האירוח שהם הולכים אליו. בנוסף עיצוב נכון ואסתטיקה גבוהה יגרמו

קרא עוד »