לוגו אתר
חיפוש

הכל על עיצוב חדר השינה

אין הרגשה טובה יותר מאשר להתעורר אל עוד בוקר נפלא בחדר שינה שתמיד חלמנו עליו. באידיזיינרס, פורטל עיצוב הבית, תוכלו למצוא שפע של רעיונות לחדרי שינה מושלמים שיצאו היישר מן החלומות, לחפש מעצבי פנים באיזור מגוריכם ולהפוך את חדר השינה למקום הכי אהוב עליכם בבית. 

 

אידיזיינרס

אידיזיינרס הינו פורטל עיצוב פנים שמאפשר לכם לשאוב רעיונות, לקבל השראה ולהכיר סגנונות חדשים שלא חשבתם עליהם. בנוסף, תוכלו למצוא מעצבי פנים סמוך למקום מגוריכם, לקרוא מאמרים מעניינים ולהתעדכן בכל מה שחם בתחום עיצוב הפנים. האתר מתאים הן לאנשים פרטיים המעוניינים לשפץ או לבנות את ביתם והן לאנשי מקצועות העיצוב למיניהם המעוניינים להציג ללקוחותיהם סגונונות ואפשרויות שונות לעיצוב ביתם.

עיצוב פנים

חדר השינה

נראה שאין חדר אינטימי יותר מחדר השינה בכל הבית. בין אם אתם חיים בזוגיות ובין אם לבדכם, חדר השינה הינו המקום שבו אתם יכולים סוף סוף לקבל קצת פרטיות, להביע את הסגנון והסטייל שלכם ולנוח משגרת היום העמוסה. עיצוב חדר שינה מושלם צריך לענות על הצרכים הללו ועוד. לכן הכנו עבורכם מדריך קצר שמכיל כל מה שאתם צריכים לדעת על עיצוב חדר השינה.

 

הכל על עיצוב חדר השינה

על מנת ליצור סביבה השומרת על פרטיות, זמן מנוחה ופנאי, שנת לילה טובה ויקיצת בוקר נעימה, מומלץ לשמור על העקרונות הבאים:

  1. תאורה נבונה – כדי להתחיל את היום נמרצים ורעננים ולזכות לשנת לילה טובה בלילות, יש צורך בחשיבה ובתכנון התאורה בחדר השינה. אם זכיתם בחלון לכיוון מזרח, הרי שאתם נהנים מתאורת בוקר טבעית ונפלאה של השמש הזורחת, אך אם לא, יש לדאוג לחדר שינה מואר באמצעות וילונות שקופים למחצה שינצלו את אור השמש ותאורה מלאכותית נעימה לעין הדומה ככל האפשר לתאורה טבעית.
  2. צבעים בהירים-  צבעים בהירים מייצגים אנרגיה, אופטימיות, טוהר ונקיון. בחירת צבעים בהירים לקירות, למצעים ולרהיטים השונים תעניק לחדר השינה מראה מרענן ומרגיע. שילוב של צבעים בהירים עם אלמנטים צבעוניים מעניק חיות ומרץ, משקף את הטעם האישי שלכם ומעניק אסתטיות, איזון וחמימות.
  3. סדר וארגון –  רגע לפני שאתם הולכים לישון, מחזירים הכל למקום כדי לישון בחדר מסודר ומאורגן. בדרך זו, כשנתעורר מחר בבוקר, נמצא בקלות את כל מה שאנחנו צריכים כדי להגיע בזמן ללימודים או לעבודה. חדר שינה שיש בו די מקום אחסון ומקום לכל דבר מקל מאד על ארגונו וסידורו בערב לפני השינה ומעניק לכם שנת לילה רגועה וטובה יותר.

 

לסיכום

כדי לעצב חדר שינה מושלם מן החלומות, הכנסו עוד היום לאידיזיינרס כדי לגלות עולם של עיצובים, לקבל השראה ולהכיר סגנונות חדשים. באתר תוכלו למצוא טיפים ומאמרים לאנשי מקצוע ולאנשים פרטיים ולמצוא מעצבי פנים לבית החלומות שלכם.

עיצוב חדר שינה

אולי יעניין אותך גם