לוגו אתר
חיפוש

כל סוגי המקלחונים הפינתיים והעיצובים של העשור

מקלחונים פינתיים הם המקלחונים המבוקשים ביותר בישראל. מקלחון פינתי מספק את כל הדרישות שתוכלו לבקש. המקלחון אינו תופס הרבה מקום בחדר האמבטיה, כך שאם יש לכם חדר רחצה קטן, תוכלו להתאים בצורה מושלמת את המקלחון לפינה שלכם במקלחת. מלבד זאת, הם נראים מצוין והם משרתים אותנו לאורך שנים רבות. ריכזנו עבורכם את כל המקלחונים הפינתיים והעיצובים המעולים של העשור הזה.

 

למה מקלחון פינתי

חדר הרחצה שלנו, הוא אחד מהחדרים הנחוצים והמשמעותיים ביותר בבית שלנו. חדר רחצה אמור להיות מקום נעים שאליו אנחנו נכנסים, ולבצע בו פעולות יום יומית, אך מלבד הפעולות הבסיסיות, ניתן גם למצוא בו מקום של שקט ופינוק. לכן, בגלל שהחדר רחצה הוא כה משמעותי עבורנו, רצוי שננצל את החלל בו באופן המיטבי ככל שנוכל.

חשוב להשאיר בחדר הרחצה מקום ״מרחב תמרון״ בתוך החדר, דבר שיעזור לנו להתקלח בנוחות ולא בצפיפות אשר תגביל אותנו. מכיוון שחדר הרחצה כה משמעותי עבור אנשים רבים, ניתן לאפשר לעצב אותנו בצורה שתתאים לצרכים שלכם, כך שיתאים לכל המגבלות של חדר הרחצה שלכם. גם מבחינת גודל החדר, המבנה של החדר, וכמובן התקציב שלכם. כל זאת בהתאם של העדפות שלכם.

 

המקלחונים הפופולריים

 

מקלחון פינתי

אחד מהמקלחונים הכי פופולריים שניתן למצוא בישראל הם לא אחרים מאשר מקלחונים פינתיים. מקלחון פינתי הוא מקלחון אשר ממוקדם בפינת החדר הרחצה ויכול להוות פתרון אופטימלי עבור חדרי רחצה שהחלל בו יחסית מוגבל בגודלו או בצורתו. מקלחון מסוג זה, לא מחייב חדר רחצה מוגבל, הוא גם מעוצב בצורה שהוא יכול להכניס לחדר הרחצה שלכם אווירה מודרנית וכלילה והוא גם יכול להתאים לחדרי רחצה גדולים. המקלחון הפינתי, החל את דרכו בעולם עיצוב הבית כמעין פתרון למקום עבור חדרי רחצה שנחשבים מוגבלים במקומם, ואין אפשרות להציב בהם מקלחת חזיתית או אמבטיה. מקלחונים אלה נחשבים מאוד פרקטיים לחללי רחצה.

 

מקלחון פינתי מרובע

מקלחון זה הוא מסוג השכיח והקלאסי ביותר בקרב הדגמים הפינתיים. לרוב מקלחון כזה יהיה בנוי מ-2 דלתות כנף. מקלחון זה נחשב מאוד פופולרי במקלחות גם ללא בעיית מרחב וחלל.

 

מקלחון פינתי עם דופן זכוכית אחת

מקלחון זה מתאים מאוד לחדרי רחצה שמוגבלים מאוד בחלל שלהם. זאת מכיוון שההתקנה דורשת שימוש בשטח מינימלי. מקלחון זה בדרך כלל אינו מומלץ לחדרי רחצה בינונים ומעלה, מכיוון שהמרחב קטן מאוד עבור חדר הרחצה עצמו, והוא לא מבין האופציות הטובות והמפנקות יותר.

 

מקלחון מעוגל

במקום 2 דלתות כנף, למקלחון זה יש דלת הזזה. צורתה של דלת ההזה מעוגלת ומעניקה למקלחון מראה ללא זווית חדות ונראה הרבה מעל הסטנדרט של המקלחונים.

 

לסיכום

מקלחונים פינתיים הם המקלחונים הפופולריים ביותר בישראל. תחילה שימשו לבעיית חלל בחדרי רחצה קטנים, אך היום משמשים לבתים רבים גם ללא הגבלת מקום. מקלחון פינתי הוא פתרון מושלם עבור אנשים שאוהבים חדשנות, פרקטיות ועיצוב.

מקלחת פינתית

אולי יעניין אותך גם

סלסלת פיקניק מלאה בטוב
כללי
5 מתנות בעיצוב אישי לפסח

חג פסח מגיע ואנחנו מתכוננים לקראת זה. שזה יהיה לעשות את הניקיון לבית, ללכת לקניות בסופרמרקט או להבין איפה אנחנו עוברים כל ארוחה – זה

קרא עוד »
יועץ כיבוי אש
כללי
מה תפקידו של יועץ כיבוי אש?

בטיחות אש היא היבט בסיסי בתכנון ותחזוקה של מבנים, מאחר והיא נועדה לספק הגנה על חיי אדם ורכוש. בסביבות מורכבות, כגון מבנים מסחריים, מתקנים תעשייתיים

קרא עוד »
גרניט
כללי
השימושים בגרניט

גרניט הוא סלע מותמר קשה מאוד המורכב בעיקר מקוורץ, פלדספר ומיקה. הוא נחצב במחצבות ומעובד ללוחות וקוביות המשמשים בבנייה, פיסול ועיצוב פנים. גרניט הוא אחד

קרא עוד »