לוגו אתר
חיפוש

הטריקים הנפוצים ביותר של אמני חושים

קסמים הם אמנות מרתקת ששובה את הקהל כבר מאות שנים, ובראשם עומדים אמני החושים שיודעים לשלוט בהם. מהמצרים הקדמונים ועד לאמני החושים של ימינו, קוסמים משתמשים בתנועות יד ובטכניקות מיוחדות וחדשניות כדי ליצור אשליה של הבלתי אפשרי. במאמר זה נפרט לכם כמה מהטריקים הנפוצים ביותר של אמני החושים

 

טריק הקלפים:

טריק הקלפים הוא אחד הטריקים הקלאסיים והידועים ביותר בעולם הקוסמות ואמני החושים. הקוסם בדרך כלל מבקש ממתנדב לבחור קלף מחפיסה, ואז מערבב את הקלף בחזרה לחפיסה. לאחר מכן, הקוסם ממשיך למצוא את הקלף במגוון דרכים, כמו לגרום לקלף להופיע בקסם או להופיע במקום לא צפוי. אם אתם מעוניינים בהופעת אמן חושים מקצועית, כנסו לאתר https://admagic.co.il

 

טריק הריחוף:

טריק הריחוף הוא טריק קלאסי נוסף שבוצע על ידי קוסמים ואמני חושים רבים במהלך השנים. נראה שהקוסם מרחף מהקרקע, בין אם בעזרת מכשיר מיוחד או באמצעות היכולות הפיזיות שלו. טריק זה נעשה לעתים קרובות עם חפץ קטן, כגון כיסא או שולחן, כדי ליצור אשליה של ריחוף.

 

הטריק הנעלם:

הטריק הנעלם הוא מרכיב עיקרי במופעי קסם. הקוסם ייקח חפץ, כמו מטבע או קלף, ויגרום לו להיעלם ממש מול עיני הקהל. הטריק יכול להיעשות במגוון דרכים, כמו הסתרת החפץ בשרוול, שימוש בכיוון מוטעה, או לגרום לחפץ להיעלם באוויר.

 

טריק קריאת המחשבות:

טריק קריאת המחשבות הוא טריק פופולרי שבו המנטליסט מנחש מחשבה או מילה שהחבר חושב עליהן. טריק זה יכול להיעשות במגוון דרכים, כגון שימוש ברמזים עדינים משפת הגוף של אדם מהקהל.

 

טריק הבריחה:

טריק הבריחה הוא טריק נועז ומסוכן שבו אמן החושים בעודו קשור בדרך כלשהי, משתחרר ממה שקושר אותו בצורה דרמטית. את הטריק הזה אפשר לעשות במגוון דרכים, כמו שימוש במנעולים ושרשראות.

 

טריק ההמצאה:

טריק ההמצאה הוא טריק קלאסי שבמהלכו רואים את אמן החושים מייצר חפץ יש מאין. ניתן לעשות זאת במגוון דרכים, כמו שימוש בכיס או שרוול נסתר או שימוש בכיוון מוטעה כדי להסיח את תשומת הלב של הקהל.

 

טריק השינוי:

טריק השינוי הוא טריק מוכר שבמסגרתו אמן החושים הופך חפץ אחד לאחר. זה יכול להיעשות במגוון דרכים, כמו שימוש בלחיצת יד כדי להחליף את החפצים.

 

טריק האש:

טריק האש הוא טריק מסוכן ומרגש שבו הקוסם משתמש באש בביצועיו. הדבר נעשה בדרכים שונות  כגון נשימה של אש או שימוש באש קרה כדי להפוך אובייקט שניתן להשתמש בו.

 

טריק האשליה:

טריק האשליה הוא טריק מורכב ומרשים. במסגרת טריק זה, אמן חושים יוצר אשליה בקנה מידה גדול. הוא מצליח לעשות זאת במגוון דרכים, כמו שימוש במראות או אשליות אופטיות אחרות כדי ליצור למשל אשליה של אדם שנעלם ומופיע מחדש.

אמנים

אולי יעניין אותך גם

סלסלת פיקניק מלאה בטוב
כללי
5 מתנות בעיצוב אישי לפסח

חג פסח מגיע ואנחנו מתכוננים לקראת זה. שזה יהיה לעשות את הניקיון לבית, ללכת לקניות בסופרמרקט או להבין איפה אנחנו עוברים כל ארוחה – זה

קרא עוד »
יועץ כיבוי אש
כללי
מה תפקידו של יועץ כיבוי אש?

בטיחות אש היא היבט בסיסי בתכנון ותחזוקה של מבנים, מאחר והיא נועדה לספק הגנה על חיי אדם ורכוש. בסביבות מורכבות, כגון מבנים מסחריים, מתקנים תעשייתיים

קרא עוד »
גרניט
כללי
השימושים בגרניט

גרניט הוא סלע מותמר קשה מאוד המורכב בעיקר מקוורץ, פלדספר ומיקה. הוא נחצב במחצבות ומעובד ללוחות וקוביות המשמשים בבנייה, פיסול ועיצוב פנים. גרניט הוא אחד

קרא עוד »