לוגו אתר
חיפוש

זבל בחדר מדרגות? לא עוד!

מכירים את הרגע הזה שאתם נכנסים לבניין שנראה מרשים ויפה מבחוץ, אבל חדר המדרגות שלו מלא בלכלוכים ובעל ריח לא נעים? תרחיש זה קורה בכניסה לרוב הבניינים בישראל משום שהדיירים לא לוקחים על עצמם את אחריות הניקיון. למעשה, ניתן להבין אותם – המרחב הכללי איננו ביתם הפרטי ולכן הם לא טורחים לטפח אותו, אז מה הפתרון לבעיה הזו? בכתבה הבאה תגלו!

 

למה לא כדאי לכם לדאוג לנראות הבניין בעצמכם?

ניהול בתים משותפים זה משימה מאתגרת ביותר משום שאין לאנשים בקבוצה אינטרס משותף, בשונה מניהול משק בית פרטי. לכן, לא כדאי לסמוך על חלוקת תפקידים ביניכם או על ועד בית שקיים בתוככם – תמיד יהיה מי שישקיע יותר, מי שלא יהיה מרוצה, מי שיריב עם ועד הבית וכיוצא בזה. כדי למנוע את התרחישים הללו אנו ממליצים לכם לבחור בחברה חיצונית לניהול בתים או בניינים משותפים.

 

מה המחיר של ניהול בניין חיצוני?

המחיר של ניהול בניין הוא מאוד דינמי משום שסל השירותים שחברות אל המציעות הוא רחב ביותר – ניקוי חדר המדרגות, ניקוי חלונות הבניין, סיוד, דאגה לחלקים החיצוניים של הבניין ועוד. לכן, עליכם להבין מה הכי חשוב לכם ומה התקציב שלכם וכך ליצור את סל השירותים המדויק עבורכם.

 

סידור החניה

חברות לניהול בתים משותפים מציעות שירותי ניקיון חניה, סיודה, כירוי הנחיה ושמירה עליה באופן כללי. נאו מציעים לכם להשקיע בכך בשל החשיבות של הנחיה. אם חניית הבניין לא תהיה מסודרת אתם תריבו על המיקומים שלה, על חוסר הניצול שלה וכיוצא בזה.

 

סידור הגינה

לא כולם יודעים שחבורת לניהול בתים משותפים מציעות גינון יסודי ואופנתי לגינת הבניין. הגינה יכולה להפוך למרחב בו תוכלו לשהות, למקום שתתפלאו מיופיו ולקישוט מקסים לבניין שלכם. הבית שלנו צריך להיות יפה כדי שנשמח לחזור אליו, לכן חשוב להשקיע גם בחלק החיצוני שלו. גינה נעימה תבטיח לכם בניין נעים וחברות טובה עם השכנים.

 

שירות אדיב ומקצועיות מעל הכל

אנו מציעים לכם לבחור חברה שמציעה שירות אדיב ומקצועיות. תוכלו לחפש המלצות על חברות ולהבין מי הכי מתאימה לכם מבחינת מחיר, שירות, מיקום ועוד. אבל חשוב לנו שלא תתפשרו ותבחרו בחברה שתיתן לכם כל מה שמגיע לכם! יש מגוון חברות בתחום אך חלק לא מספיק מקצועיות, לכן כאדי לכם לבדוק היטב.

 

סיכום – מה הפתרון הטוב ביותר לניהול בתים משותפים?

אתם יכולים להבין כי הפתרון הטוב ביותר לניהול בתים משותפים הוא חברת ניהול חיצונית שתדאג לטיפוח הבניין. כך תמנעו מריבות ביניכם ותבטיחו כי כל חבר בבניין ישלם סכום שווה ויעניק מאמץ שווה לטובת הכלל. אנו מציעים לכם לבחון את מגוון השירותים של חברות ניהול ולבחור מה מתאים לכם ולהבין למה אתם זקוקים – בהצלחה!

הרמת זבל

 

אולי יעניין אותך גם

אבחון ותיקון בעיות אתחול המחשב
בעלי מקצוע
אבחון ותיקון בעיות אתחול המחשב

אתחול המחשב (רי-סטארט) היא פעולה שכיחה שניתן לבצע בכל מחשב ואף במכשירים אלקטרוניים נוספים, כמו טלפונים ניידים למשל. מדובר בפעולה שימושית במיוחד שניתן לבצע בקלות

קרא עוד »
הדברת חולדות ירוקות
בעלי מקצוע
הדברת חולדות ירוקה

מזג האוויר הישראלי הוא כר פורה להופעה של מזיקים ומכרסמים שונים. אחת החיות הכי נפוצות שחודרות אל הבתים שלנו באופן בלתי רצוי זו החולדה. החולדה

קרא עוד »
דִירָה
בעלי מקצוע
מיהו מומחה פינוי דירה?

  בעולם המהיר של היום, שבו חיים עירוניים הם הנורמה, מגורים בדירות הפכו פופולריים יותר ויותר כך גם האחריות להבטיח את שלומם וביטחונם של דיירי

קרא עוד »
מהנדס אזרחי
בעלי מקצוע
מתי תזדקקו למהנדס אזרחי?

לאחרונה אנו שומעים על מהנדסים אזרחיים מכל כיוון. מקצוע מבוקש זה הובילה להתעניינות רבה בקרב אזרחים. בחרנו שלא להישאר אדישים לעניין, ויצאנו לבדוק מיהו מהנדס

קרא עוד »