לוגו אתר
חיפוש

מגשימים חלום: כך תתכננו חנות בגדים בצורה נכונה

החלטתם לפתוח חנות בגדים? איזה כיף להגשים חלומות. כדי לוודא שהחלום יצמיח כנפיים וייקח אתכם הכי גבוה שאפשר מקצועית וכלכלית,  חשוב להבין איך מתחילים, במה מתמקדים וכמה הפרויקט אמור לעלות בשנה הראשונה לעסק. הנה המידע, המשיכו לקרוא. 

בסופו של דבר, במהלך פתיחה של כל סוג של עסק, תכנון הוא מילת המפתח. באופן כללי, תכנון אמור לכלול כמה היבטים מאוד מרכזיים בפתיחת חנות הבגדים, כמו למשל: חיפוש אחר המיקום המושלם, יצירת תוכנית מיתוג חזקה, מיפוי אסטרטגיה שיווקית לפי קהלי יעד ועוד. ההמלצה היא לפעול לפי השלבים הבאים:

  1. היתכנות כלכלית: בהתאם לעלויות הקמת החנות, נסו לחשב את הרווחים הצפויים לכם.
  2. פתיחת תיק: את התיקים תצטרכו לפתוח בביטוח לאומי, מס הכנסה ובאגף מע"מ.
  3. מימון: אפשרויות המימון כוללות הון עצמי, הלוואה מהבנק לפתיחת עסק ועוד.
  4. פתיחה: פתיחת החנות צריכה להיעשות בצמוד לאיזשהו "באז" תקשורתי או שיווקי.

 

הלכה למעשה: תכנון פיזי של חנות בגדים

לאחר שצולחים את התכנון הראשוני, מגיעים לשלב ההלכה למעשה, כלומר התכנון הפיזי של החנות, אז, ההמלצה היא לנקוט בצעדים הבאים:

  • אחסון ותצוגה: זכרו, הצלחתה של חנות בגדים תלויה באיכות הסחורה שלה. כאשר יש מדפים תעשיתיים או אחסון ראוי, הסחורה נשמרת טוב יותר.
  • גודל וצורת החנות: אלו הם פרמטרים שצריכים להילקח בחשבון כדי להתאים מתקני תצוגה, מדפים לחנויות בגדים וכולי.
  • מחסן: לעיתים יש צורך להקים קיר (עדיף גבס בד"כ) כדי לתחום ולסגור שטח שישמש עבור מחסן.

אם הפרמטרים שלעיל נלקחים בחשבון בצורה נכונה, התכנון הפיזי של חנות הבגדים יהיה המפתח לוודא שהיא נראית מעולה ופועלת חלק.

מדפי בגדים

באילו פתרונות אחסון כדאי לבחור?

בין אם מדברים על קומפקטוס או פתרונות אחסון מסוגים אחרים, בימינו אפשר אפילו לייצר פתרונות אחסון בהתאמה אישית ע"י מגוון חומרים שונים. החל ממדפים מודולריים, דרך פתרונות אחסון עם מנגנוני נעילה וכלה בפתרונות ייעודיים לחנויות בגדים, מנעד הפתרונות הוא רחב.

כאשר מעוניינים לבחור בפתרון האחסון הנכון ביותר לחנות הבגדים, צריך להביא בחשבון לא רק את תנאי האחסון עצמם, אלא גם את האפשרות לשלוף בקלות בגדים מאותם תאי אחסון. באופן הזה, העבודה תמיד תהיה יעילה יותר.

 

לסיכומו של דבר, ארגון וסדר בחנות הבגדים

בשורה התחתונה, כאשר המחסן שלכם והחנות מסודרים עם פתרונות אחסון מתאימים, כלל העבודה השוטפת היא הרבה יותר חלקה, יעילה ורציפה. כאשר החנות מבורדקת, סחורה מתחילה להיעלם וההפסדים הכספיים מתחילים להגיע.

אם אינכם בטוחים כיצד לסדר את ההיבט הפיזי של חנות הבגדים שלכם, ההמלצה הכי טובה היא לקבל ייעוץ. בעוד שניתן לקבל את הייעוץ ממעצבי פנים מוכשרים, אפשר גם לפנות לחברה אשר משווקת מדפים תעשייתיים ופתרונות אחסון שונים.

מדפי בגדים

אולי יעניין אותך גם

סלסלת פיקניק מלאה בטוב
כללי
5 מתנות בעיצוב אישי לפסח

חג פסח מגיע ואנחנו מתכוננים לקראת זה. שזה יהיה לעשות את הניקיון לבית, ללכת לקניות בסופרמרקט או להבין איפה אנחנו עוברים כל ארוחה – זה

קרא עוד »
יועץ כיבוי אש
כללי
מה תפקידו של יועץ כיבוי אש?

בטיחות אש היא היבט בסיסי בתכנון ותחזוקה של מבנים, מאחר והיא נועדה לספק הגנה על חיי אדם ורכוש. בסביבות מורכבות, כגון מבנים מסחריים, מתקנים תעשייתיים

קרא עוד »
גרניט
כללי
השימושים בגרניט

גרניט הוא סלע מותמר קשה מאוד המורכב בעיקר מקוורץ, פלדספר ומיקה. הוא נחצב במחצבות ומעובד ללוחות וקוביות המשמשים בבנייה, פיסול ועיצוב פנים. גרניט הוא אחד

קרא עוד »