לוגו אתר
חיפוש

4 טיפים לבחירת חברת ניהול לבניין שלכם

בשנים האחרונות ישנה עלייה משמעותית במספר הבניינים בארץ שמנוהלים על ידי חברות ניהול.

הדבר נובע בעקבות ההבנה שהדבר מאפשר לכל דיירי הבניין ליהנות משקט נפשי, תפעול וניקיון ברמה הגבוהה ביותר.

אם החלטתם להסתייע בחברת ניהול לבניין שלכם, כדאי שתכירו את 4 הטיפים שיאפשרו לכם לבחור חכם:

 

  1. תבדקו שמדובר בחברה עם ניסיון

הטיפ הראשון (ויש מי שיגידו שהוא החשוב ביותר) הוא הניסיון של החברה. לפני שאתם מגיעים אל רופא שיניים או אל כל איש מקצוע אחר, אתם רוצים להיות בטוחים שמדובר באדם בעל ניסיון רב, נכון? אם כך, זה בדיוק הדבר שצריך לעמוד מול עיניכם רגע לפני שאתם בוחרים חברה לניהול הבניין שלכם. לכן, אתם צריכים לבדוק אם לחברה יש ניסיון בתחום. אם אינכם יודעים מאיפה להתחיל, כדאי שתדעו שתוכלו לעשות זאת תוך בירור עם אחד מנציגי החברה.

 

  1. תבדקו שיש ביקורות טובות על החברה

לבדוק שלחברה יש ניסיון זה עניין חשוב ביותר, אבל צריך לבדוק שאל הניסיון מתלוות גם ביקורות חיוביות. כדי שתוכלו לשמוע ביקורות אמינות, אנחנו ממליצים לכם לבצע בירור מעמיק אודות החברה של אחזקת מבנים הנבחרת באמצעות אחת או יותר מהפלטפורמות הבאות:

  • פרסום פוסט בפרופיל הפייסבוק או בקבוצות של דיירי בניינים משותפים תוך ציון שם החברה הנבחרת
  • יצירת קשר עם חברים, קרובי משפחה, מכרים או קולגות שמתגוררים בבניינים משותפים שמוחזקים על ידי חברה שכזו
  • חיפוש של שם החברה בגוגל וקריאת הביקורות והדירוג שנכתב עליה ברשת

 

  1. תיגשו לראות בניינים שמנוהלים על ידי החברה

טיפ נוסף שחשוב שתיישמו רגע לפני שאתם בוחרים את החברה שתנהל את הבניין שלכם הוא הגעה פיזית אל בניינים שהחברה מנהלת. זה טוב ויפה לשמוע את הביקורות מהסובבים, אבל איך אומרים? אין טוב ממראה עיניים. אתם צריכים לראות בעיניים שלכם איך נראים הבניינים האלו (לכו תדעו, אולי לאנשים אחרים יש סטנדרטים אחרים משלכם). לכן, אתם צריכים להגיע אל בניין או שניים שהחברה מנהלת ולבדוק עם הדיירים את הדברים הבאים:

  • מהי רמת הניקיון?
  • תוך כמה זמן פותרים תקלות?
  • האם היו תקלות לאחרונה? איך הם טופלו?

 

  1. תגישו את הממצאים לשאר דיירי הבניין

כעת, לאחר שיישמתם את 3 הטיפים שצוינו לעיל, אתם צריכים ליישם את הטיפ האחרון שיאפשר לכם לבחור את חברת הניהול המתאימה ביותר עבורכם. עכשיו אתם צריכים לכתוב את כל הממצאים על דף או בקובץ ולהעביר אותם באופן מסודר אל שאר דיירי הבניין כדי שהם יראו שעשיתם את כל הדרוש כדי לבחור את החברה הטובה ביותר.

 

לסיכום

עד כאן 4 הטיפים שיאפשרו לכם לבחור את חברת הניהול הטובה ביותר לבניין שלכם. אנו מאחלים לכם שתיישמו את הטיפים ותיהנו מבניין מטופח ונקי.

אנשי תחזוקה

 

אולי יעניין אותך גם

סלסלת פיקניק מלאה בטוב
כללי
5 מתנות בעיצוב אישי לפסח

חג פסח מגיע ואנחנו מתכוננים לקראת זה. שזה יהיה לעשות את הניקיון לבית, ללכת לקניות בסופרמרקט או להבין איפה אנחנו עוברים כל ארוחה – זה

קרא עוד »
יועץ כיבוי אש
כללי
מה תפקידו של יועץ כיבוי אש?

בטיחות אש היא היבט בסיסי בתכנון ותחזוקה של מבנים, מאחר והיא נועדה לספק הגנה על חיי אדם ורכוש. בסביבות מורכבות, כגון מבנים מסחריים, מתקנים תעשייתיים

קרא עוד »
גרניט
כללי
השימושים בגרניט

גרניט הוא סלע מותמר קשה מאוד המורכב בעיקר מקוורץ, פלדספר ומיקה. הוא נחצב במחצבות ומעובד ללוחות וקוביות המשמשים בבנייה, פיסול ועיצוב פנים. גרניט הוא אחד

קרא עוד »