לוגו אתר
חיפוש

5 טיפים שיעזרו לכם איך להשתמש בצבע בעיצוב פנים

לפני כמה ימים מצאנו את עצמנו בבית חדש של חברים שביצעו שיפוץ מסיבי. להפתעתנו, הם בחרו להשתמש בצבעים מיוחדים, כאלו שלא רואים בכל יום. ראוי לציין כי מדובר בצבעים שלא מתאימים לעיצוב פנים כלל וכלל. שכן, הם זעקניים וגורמים לאי שקט למי שנמצא בקרבת מקום.

עובדה זו גרמה לנו להוציא מדריך מקיף שיאפשר לכל אחד לדעת מה הם 5 הטיפים שיעזרו לו להשתמש נכון בצבע בעיצוב פנים. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שאתם יודעים איך לעשות זאת.

 

הטיפ ה – 1 לשימוש בצבע בעיצוב פנים: להשתמש בצבע לפי מניפת "צבעי פנים"

הטיפ הראשון והבסיסי ביותר נוגע לבחירה נכונה במניפת הצבע. שכן, שמענו על מי שרצו להיות מקוריים. לכן, הם בחרו במניפות צבע של חללים חיצוניים ולא חללי פנים. עובדה זו גרמה להם לצבוע את פנים הבית בצבע שלא מתאים כלל לקירות פנימיים. אנו מבקשים מכם – תשאירו את המקומות לשלבי עיצוב הבאים, לא לשלב הצביעה.

עיצוב פנים

הטיפ ה – 2 לשימוש בצבע בעיצוב פנים: לבחור בצבעים שמתאימים לחלל

חשוב מאוד שתבדקו את החלל הקיים באופן מעמיק ותבחנו את הצבעים הבולטים שבו. אם תתייעצו עם מעצבת פנים בנושא זה, אתם תגלו שכל בעל מקצוע שעוסק בתחום פועל כך. שכן, אתם צריכים להיות בטוחים בסופו של דבר שבחרתם בצבע שמתאים לפריטים הבאים:

  • לארונות המטבח שלכם
  • לריהוט בסלון
  • לריהוט בחדרי השינה והשירותים

 

הטיפ ה – 3 לשימוש בצבע בעיצוב פנים: להסתייע במעצבת פנים מומלצת ומוכרת

הטיפ השלישי שלנו עבורכם הוא להסתייע במעצבת פנים מוכרת, מוסמכת ומומלצת. אם אתם חושבים שיש לכם את הידע הטוב ביותר בתחום, כדאי שתדעו שגם במקרים כאלה, כדאי להסתייע בגורמים חיצוניים. פשוט בגלל שזה תמיד טוב לקבל הכוונה וייעוץ מצד גורם נוסף שרואה את הדברים קצת אחרת.

עיצוב פנים

הטיפ ה – 4 לשימוש בצבע בעיצוב פנים: לבדוק איך הצבע נראה לפני הליך הצביעה

חשוב מאוד שתערכו בירור טרם הצביעה. שכן, צבע שנראה באופן מסוים על המניפה עשוי להיראות אחרת על הקיר שלכם. לכן, אנו ממליצים בתור התחלה להסתכל באופן ישיר על קיר שנצבע עם צבע זה ורק לאחר מכן לרכוש את הפחית.

 

הטיפ ה – 5 לשימוש בצבע בעיצוב פנים: להתחיל קודם מקיר אחד, לעצור, לבדוק ורק אז להמשיך

הטיפ החמישי והאחרון נוגע לשלב הצביעה הראשוני. אנו ממליצים שלא לצבוע מיד את כל הקירות. אלא, לצבוע קיר אחד ולהביט על התוצאה. תרגישו אותה, תבחנו אותה היטב ורק אז תחליטו אם להמשיך לצבוע את כל קירות הפנים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה הם 5 הטיפים החיוניים שיסייעו לכם להשתמש נכון בצבע בעיצוב פנים. נאחל לכם בהזדמנות זו שתיישמו את הטיפים ותבצעו הליך צביעה נכון.

עיצוב פנים

אולי יעניין אותך גם

סלסלת פיקניק מלאה בטוב
כללי
5 מתנות בעיצוב אישי לפסח

חג פסח מגיע ואנחנו מתכוננים לקראת זה. שזה יהיה לעשות את הניקיון לבית, ללכת לקניות בסופרמרקט או להבין איפה אנחנו עוברים כל ארוחה – זה

קרא עוד »
יועץ כיבוי אש
כללי
מה תפקידו של יועץ כיבוי אש?

בטיחות אש היא היבט בסיסי בתכנון ותחזוקה של מבנים, מאחר והיא נועדה לספק הגנה על חיי אדם ורכוש. בסביבות מורכבות, כגון מבנים מסחריים, מתקנים תעשייתיים

קרא עוד »
גרניט
כללי
השימושים בגרניט

גרניט הוא סלע מותמר קשה מאוד המורכב בעיקר מקוורץ, פלדספר ומיקה. הוא נחצב במחצבות ומעובד ללוחות וקוביות המשמשים בבנייה, פיסול ועיצוב פנים. גרניט הוא אחד

קרא עוד »