לוגו אתר
חיפוש

לוקרים וספסלים לבריכות שחייה

לפעמים נדמה שהימצאותם של לוקרים וספסלים בבריכות שחייה הינו עניין מובן מאליו. אבל האמת היא, שאין זה נכון. שכן, יש מקומות שבוחרים מסיבה שאינה ברורה שלא להציב לוקרים ו\או ספסלים בבריכה מסיבות שונות. בשורות הבאות נציין בפניכם את היתרונות של שימוש במוצרים בסיסיים אלו בעת השהות בבריכת השחייה. הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע החיוני בנושא.

 

רקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי החלטנו לכתוב לאחר שהגענו לבריכה קטנה במושב קטן שנמצא בצפון הארץ. מדובר אמנם בבריכה לא גדולה, אבל היא משרתת מתרחצים רבים. שכן, במושב שבו התארחנו, מתגוררות לפחות 700 משפחות. אמנם לא כולן רוחצות בו זמנית בבריכה, אבל אפשר לומר שבימי הקיץ החמים, היא בתפוסה מלאה. כפי שאתם וודאי מבינים, בבריכה לא היו ספסלים וגם לא לוקרים. כך שמצאנו את עצמנו מתנהלים אחרת מכפי שאנחנו רגילים להתנהל בבריכת שחייה, באופן שאינו נוח בעליל. הדבר גרם לנו להחליט לכתוב מדריך על חשיבות הפריטים הללו ואנו מקווים שהמידע יגיע למנהלי הבריכות הללו ואחרים שטרם הוסיפו את הפריטים החשובים לבריכה שלהם.

 

מהם היתרונות של לוקרים בבריכה?

היתרונות המשמעותיים של שימוש בלוקרים באים לידי ביטוי בעיקר בכל הנוגע לשימוש בחפצים יקרי ערך. כשאנחנו מגיעים לבריכה, אנחנו צריכים לקחת אתנו לפחות אחד או יותר מהדברים הבאים:

  • מפתחות לרכב
  • רישיון
  • כסף קטן
  • פלאפון

יש מי שמביאים איתם גם נגן מוזיקה, אוזניות ולפעמים אפילו מחשב כדי לעבוד בזמנם החופשי ברחבת הבריכה. מדובר בפריטים יקרי ערך שצריך לשמור עליהם היטב מפני הירטבות וגניבה. הימצאותם של לוקרים איכותיים כמו של חברת מנל, מאפשרת לשמור על הפריטים וליהנות משהות נעימה ורגועה בבריכה. למקרה שאינכם יודעים באילו לוקרים מדובר, זו הכתובת המתאימה לראות אותם: http://www.manal.co.il.

 

מהם היתרונות בשימוש בספסלים בבריכה?

ספסלים מקנים למתרחצים נוחות מקסימלית. שכן, בעת התארגנות למשל בחדר הרחצה, צריך לעיתים לשבת לרגע, להניח את התיק ולהוציא בגדים או פשוט לסדר דברים. במידה ואין ספסל במקום, ההתארגנות הופכת להיות לא נוחה ומבולגנת. אנחנו למשל התארגנו על כיסא שיזוף ומצאנו את עצמנו יושבים שלא בנוחות ומחפשים בכל רגע נתון את התיק שלנו שהיה במקום אחר, פשוט כי לא היה מקום נוח להניח אותו עליו.

 

לוקרים וספסלים – אי אפשר בלעדיהם

בריכה לא יכולה להיות שלמה אם אין בה לוקרים וספסלים. הדבר עשוי להביא את הרוחצים להתעסק כל הזמן בחיפוש אחר התיק שלהם, לראות שהוא לא נגנב או נרטב, וכל זאת במקום ליהנות מהרחצה במקום. כך שאפשר לומר כעת, כמה רגעים לפני סיום שכל בריכה צריכה לכלול לוקרים וספסלים בהתאם למספר הרוחצים המקסימלי שצפוי להגיע למקום. כך יתאפשר לכל רוחץ לשהות במקום ברוגע ובנוחות מקסימלית.

עד כאן המדריך שיעלה את המודעות בנושא.

קוביות אחסון

 

אולי יעניין אותך גם

אבחון ותיקון בעיות אתחול המחשב
בעלי מקצוע
אבחון ותיקון בעיות אתחול המחשב

אתחול המחשב (רי-סטארט) היא פעולה שכיחה שניתן לבצע בכל מחשב ואף במכשירים אלקטרוניים נוספים, כמו טלפונים ניידים למשל. מדובר בפעולה שימושית במיוחד שניתן לבצע בקלות

קרא עוד »
הדברת חולדות ירוקות
בעלי מקצוע
הדברת חולדות ירוקה

מזג האוויר הישראלי הוא כר פורה להופעה של מזיקים ומכרסמים שונים. אחת החיות הכי נפוצות שחודרות אל הבתים שלנו באופן בלתי רצוי זו החולדה. החולדה

קרא עוד »
דִירָה
בעלי מקצוע
מיהו מומחה פינוי דירה?

  בעולם המהיר של היום, שבו חיים עירוניים הם הנורמה, מגורים בדירות הפכו פופולריים יותר ויותר כך גם האחריות להבטיח את שלומם וביטחונם של דיירי

קרא עוד »
מהנדס אזרחי
בעלי מקצוע
מתי תזדקקו למהנדס אזרחי?

לאחרונה אנו שומעים על מהנדסים אזרחיים מכל כיוון. מקצוע מבוקש זה הובילה להתעניינות רבה בקרב אזרחים. בחרנו שלא להישאר אדישים לעניין, ויצאנו לבדוק מיהו מהנדס

קרא עוד »