לוגו אתר
חיפוש

אתם רוצים לשפץ את הבית? כך תעשו זאת כמו שצריך

החלטתם לצאת למשימה מאתגרת של שיפוץ הבית? בהחלט מדובר בשינוי מרגש ומרענן עבור כל בית. בין אם המטרה שלכם היא רק לשפר את האסתטיקה וסגנון הבית, להעלות את הערך שלו על ידי שיפוץ גדול ומקיף או לשכלל את הריהוט למודרני וטכנולוגי-תכנון וביצוע נכונים ומקצועיים הם הכרחיים. תהליך השיפוץ כולל שלבים שונים הדורשים תשומת לב לפרטים הגדולים והקטנים כאחד. בואו נדבר על מה חשוב להביא בחשבון כאשר אנחנו מתכננים הליכי שיפוץ בביתנו.

 

תכנון מוקפד

קודם כל ולפני הכול, לפני שיוצאים לדרך בפרויקט שיפוץ כלשהו בבית, חובה להגדיר מספר מטרות וגורמים נוספים. תחילה, קבעו מה היא מטרת השיפוץ, בין אם מדובר בשינוי קוסמטי ועיצובי, הרחבת החדרים או חללם אחרים בבית או שאתם בכלל מעוניינים בהחלפה וחיזוק הקירות או האינסטלציה. בעזרת הגדרת מטרה ברורה תוכלו למקד את תכנון השיפוץ, לבחור בעל/ת מקצוע רלוונטי/ת ולהעריך את התקציב הדרוש.

לאחר שקבעתם את המטרת השיפוץ, השלב הבא הוא תכנון והגדרת תקציב ברור. בהתאם להיקף הפרויקט, כנראה שתצטרכו לשכור שירותים של קבלנים, אדריכלים, אינסטלטורים או מעצבי פנים. דאגו לבצע עם בעלי המקצוע תיאום ציפיות ברור ומובן, להעביר את הרצונות והציפיות שלכם וקבעו לוח זמני עבודה ברור. דאגו להיות מעורבים בתהליכים, עקבו אחרי התקדמות השיפוץ וטפלו בכל בעיה באופן מידי, על מנת למנוע עיכובים או חריגה בתקציב.

תכנון מוקפד

ריהוט ועיצוב

בין אם אתם מעדיפים לבחור את הרהיטים והעיצובים החדשים בעצמכם או בשיתוף עם מעצב/ת הפנים, דאגו להיות מעורבים ואקטיביים בעיצוב ובבחירת הרהיטים והסגנון העיצובי. כנסו אל אתר אולבט בכדי להתרשם ממגוון קווי העיצוב והרהיטים האלגנטיים והמסוגננים ביותר שיש לחדרי רחצה. באתר אולבט תוכלו לבצע רכישה אונליין ולקבל את ההזמנה שלכם במשלוח ישיר ומהיר עד הבית.

החל ממקלחונים בגדלים שונים, אסלות מודרניות, מראות, ארונות אמבטיה ועד לברזים מעוצבים, יוקרתיים ומשוכללים, אולבט מציעה לכם מגוון רחב ואיכותי של מוצרים שונים לחדר האמבטיה והשירותים שלכם. מעוניינים להתרשם מהמוצרים של אולבט? הקליקו כאן-allbath.co.il.

 

תקציב ועלויות

אחד ההיבטים החשובים שחייבים להיות מוגדרים מראש הוא כמובן התקציב. קבעו כמה אתם מוכנים, יכולים ורוצים להשקיע בהליך השיפוץ והגדירו תקציב בהתאם. הביאו בחשבון הן את עלויות החומר וגם את ההוצאות העבודה והתשלום לאנשי המקצוע השונים אשר יהיו מעורבים ופעילים בשיפוץ. רצוי להגדיר גם טווח תקציבי עבור אירועים בלתי צפויים בהליך השיפוץ, העשויים לדרוש חרגיה מסוימת מהתקציב הראשוני.

 

לסיכום

שיפוץ בית מצריך תכנון מוקפד ומוגדר. הקפדה על פרטים קטנים, ביצוע יעיל ותקציב מוגדר על מנת שתוכלו להיות בשליטה רחבה על השיפוץ כולו. על ידי הצבת יעד ברור, תוכנית שיפוץ מקיפה והקפדה על איכות, תוכלו להבטיח פרויקט שיפוץ מוצלח אשר ישדרג את העיצוב הקוסמטי של הבית, יחזק את המבנה והאינסטלציה ובכך גם יעלה את הערכו של הבית כולו.

תשפץ את הבית

אולי יעניין אותך גם

אבחון ותיקון בעיות אתחול המחשב
בעלי מקצוע
אבחון ותיקון בעיות אתחול המחשב

אתחול המחשב (רי-סטארט) היא פעולה שכיחה שניתן לבצע בכל מחשב ואף במכשירים אלקטרוניים נוספים, כמו טלפונים ניידים למשל. מדובר בפעולה שימושית במיוחד שניתן לבצע בקלות

קרא עוד »
הדברת חולדות ירוקות
בעלי מקצוע
הדברת חולדות ירוקה

מזג האוויר הישראלי הוא כר פורה להופעה של מזיקים ומכרסמים שונים. אחת החיות הכי נפוצות שחודרות אל הבתים שלנו באופן בלתי רצוי זו החולדה. החולדה

קרא עוד »
דִירָה
בעלי מקצוע
מיהו מומחה פינוי דירה?

  בעולם המהיר של היום, שבו חיים עירוניים הם הנורמה, מגורים בדירות הפכו פופולריים יותר ויותר כך גם האחריות להבטיח את שלומם וביטחונם של דיירי

קרא עוד »
מהנדס אזרחי
בעלי מקצוע
מתי תזדקקו למהנדס אזרחי?

לאחרונה אנו שומעים על מהנדסים אזרחיים מכל כיוון. מקצוע מבוקש זה הובילה להתעניינות רבה בקרב אזרחים. בחרנו שלא להישאר אדישים לעניין, ויצאנו לבדוק מיהו מהנדס

קרא עוד »