לוגו אתר
חיפוש

מה הוא ריהוט מיוחד לבית כנסת?

בית כנסת הוא בית תפילה בו מתכנסים מתפללים בשלושת חלקי היום להתייחדות עם קונם. בית הכנסת מהווה גם מקום תפילה בשבתות חגים, מועדים וימים נוראים. על מנת העניק את הכבוד הראוי למקום הקדוש נהוג להדרו בריהוט מיוחד, מחומרים משובחים ובעיצוב אופייני.

ברוב הקהילות נהוג לרהט את בית הכנסת בצורה דומה עם שינויים קלים בין העדות השונות לפי העקרונות שנתקנו עם השנים בתפוצות ישראל. ריהוט ייחודי לבית הכנסת – הצצה אל הקודש פנימה.

 

אלו פרמטרים נדרשים עבור ריהוט מיוחד לבית כנסת?

לביא תעשיות רהיטים המציעה ריהוט ייחודי לבתי כנסיות בכ-6,000 קהילות יהודיות מסביב לעולם מעבירה אותנו קורס מזורז בפרמטרים המרכיבים כל ריהוט בית כנסת ראוי לשמו:

אלו פרמטרים נדרשים עבור ריהוט מיוחד לבית כנסת

פאר והדר

על מנת להתאים את הריהוט לתפקידו החשוב נרתמים טובי המעצבים לגלף, לחטב ולעטר את רהיטי בתי הכנסיות. בתי כנסיות מפוארים ידועים ביופיים, בנראותם המרשימה ובתחושת קידוש השם אותה הם מעבירים.

תוכלו לבקר בבתי כנסיות בעיר העתיקה בירושלים, בתי כנסיות מרכזיים של חסידויות שונות, בתי כנסיות ספרדיים מפוארים, בתי כנסת של יוצאי תימן, בתי כנסת ליטאיים ובתי כנסת של עדות נוספות. כל בתי הכנסת מתאפיינים בקווים עיצוביים בולטים, יופי, יוקרה וחן.

בעכו קיים בית כנסת עתיק מפואר ביותר המקושט כולו ביצירות פסיפס מרהיבות ומהווה מקום תפילה ואתר תיירות מפורסם. קיימים ברחבי העולם בתי כנסת עם ויטראז'ים יפהפיים ואי אפשר שלא להזכיר את בית הכנסת 'החורבה' בעל ארון הקודש המפואר המשוחזר בצורה מדהימה.

בכל העולם קיימים בתי כנסיות בעלי מבנים אדריכליים מיוחדים ועיצוב פנים מתוחכם. במוזיאון בית התפוצות קיימים דגמים מוקטנים של בתי כנסת שונים מכל העולם. לראות ולהתרגש.

 

עמידות וחוזק

ריהוט בית כנסת אינו ריהוט המוחלף מדי תקופה. על מנת לשמרו למשך שנין רבות יש לייצרו מחומרי גלם משובחים ולהשתמש בטכניקות ייצור מקצועיות. מומלץ מאוד להשקיע בטיב הריהוט על מנת להימנע מבלאי מהיר ושחיקה של הרהיטים.

 

מה כולל ריהוט בית כנסת?

קטגוריית ריהוט בית כנסת כוללת בתוכה מבחר רהיטים שונים:

  • היכל/ארון קודש לספרי התורה.
  • ספריות קודש
  • ספסלים למתפללים
  • בימה
  • תיבה
  • עמוד
  • כיסאות
  • מחיצות
  • מעקה לעזרת הנשים

יש לבחור בקו עיצוב אחיד על מנת שכל הרהיטין ישתלבו אלו באלו בצורה הרמונית.

מה כולל ריהוט בית כנסת

ריהוט מיוחד לבית כנסת – מלאכת אמן

חשוב להפקיד את עבודת הכנת ריהוט בית כנסת בידי חברה מובילה המציעה חומרי גלם משובחים, עבודת יד מקצועית ביותר, עיצוב אלגנטי והתאמה מדויקת לצרכי הלקוח. העדיפו חברה בעלת ניסיון בתחום ריהוט מיוחד לבית כנסת.

בחירת ועיצוב הריהוט המתאים ייעשו לפי מבנה בית הכנסת, העדה לה שייכים מתפללי בית הכנסת, מסגרת התקציב וסגנון האווירה הרצויה. תוכלו להיעזר בליווי של חברה בעלת התמחות ספציפית בתחום ריהוט בתי כנסיות על מנת להגיע לתוצאה מושלמת – "ועשו לי מקדש ושכנתי בתוכם".

מה הוא ריהוט מיוחד לבית כנסת?

אולי יעניין אותך גם

סלסלת פיקניק מלאה בטוב
כללי
5 מתנות בעיצוב אישי לפסח

חג פסח מגיע ואנחנו מתכוננים לקראת זה. שזה יהיה לעשות את הניקיון לבית, ללכת לקניות בסופרמרקט או להבין איפה אנחנו עוברים כל ארוחה – זה

קרא עוד »
יועץ כיבוי אש
כללי
מה תפקידו של יועץ כיבוי אש?

בטיחות אש היא היבט בסיסי בתכנון ותחזוקה של מבנים, מאחר והיא נועדה לספק הגנה על חיי אדם ורכוש. בסביבות מורכבות, כגון מבנים מסחריים, מתקנים תעשייתיים

קרא עוד »
גרניט
כללי
השימושים בגרניט

גרניט הוא סלע מותמר קשה מאוד המורכב בעיקר מקוורץ, פלדספר ומיקה. הוא נחצב במחצבות ומעובד ללוחות וקוביות המשמשים בבנייה, פיסול ועיצוב פנים. גרניט הוא אחד

קרא עוד »