לוגו אתר
חיפוש

מה זה מודיעין עסקי ומתי אנחנו זקוקים לו?

מודיעין עסקי מאפשר לנו להכיר טוב יותר את המתחרים, יכול לסייע לנו בחדירה לשוק חדש ולעיתים גם משמש את רשויות אכיפת החוק במדינה. במאמר הבא נסביר כיצד בדיוק אוספים מודיעין מן הסוג הזה ומדוע מדובר על חלק בלתי נפרד מהתחום של שירותי חקירות

היכרות עם סוגים שונים של תחומי התמחות של משרד חקירות מבליטה בצורה ברורה את ההבדלים בין השירותים. כך למשל ניתן לראות שיש שירותי חקירות שמיועדים בעיקר לאנשים פרטיים, לעומת שירותי חקירות שפונים לסקטור המסחרי או הציבורי. בהקשר הזה, כדאי גם להיכנס אל עובי הקורה על מנת לנסות להבין מה מאפיין ספציפית את התחום של מודיעין עסקי. באופן כללי, המטרה של איסוף מודיעין עסקי היא להכיר טוב יותר את האובייקט. מטבע הדברים, מדובר על גורם עסקי ומסחרי ולזה יש משמעות על האופן שבו אוספים את המודיעין. כמו כן, ניתן להתאים בין סוגים שונים של שירותי מודיעין עסקי לבין הצרכים של קהל היעד והלקוחות.

 

למה לאסוף מודיעין עסקי?

אנו זקוקים למודיעין עסקי בשביל להכיר טוב יותר את המתחרים שלנו. גם בתקופות של שגרה וגם בתקופות של משבר כלכלי או משבר בעסק, כדאי לאסוף מודיעין על מנת לדעת כיצד המתחרים פועלים. על בסיס המידע שאנו אוספים על המתחרים שלנו, נוכל לקבל החלטות מבוססות יותר ולייצר יתרון גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. כמו כן, אנו זקוקים למודיעין עסקי על מנת לחדור לשוק חדש.

כאן השירות פונה בעיקר לעצמאיים, יזמים או בעלי עסקים חדשים, שלא בדיוק יודעים מה צפוי להם בשוק שבו הם רוצים למכור את המוצר או השירות שלהם. אז כדי שהחדירה לשוק תהיה כמה שיותר מוצלחת, צריך להכיר אותו לעומק. כאן בדיוק נכנסים לתמונה היתרונות של שירותי מודיעין עסקי והאופן שבו הם באים לידי ביטוי.

 

מי מזמין שירותי מודיעין עסקי?

העניין הוא שממש לא רק לקוחות מסחריים או עסקיים מזמינים את השירות של איסוף מודיעין. על קצה המזלג, ניתן למשל להזכיר את הצורך בשירות כזה מצד גורמים שונים שפועלים מטעם החוק: החל מהמשטרה ודרך גורמי אכיפת החוק ברשויות המס, הביטוח הלאומי, חברות הביטוח הפרטיות וכן הלאה. בכל אחד מהמקרים, איסוף המודיעין עולה בקנה אחד עם תקנות החוק והוא מבוצע על ידי בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום ומכירים אותו.

בזכות ההיכרות של בעלי מקצוע מהתחום של חקירות פרטיות עם המאפיינים השונים של שירותי איסוף מודיעין, ניתן לרכז את כל הדרישות תחת קורת גג אחת. לסיכום, אין עוררין על הערך המוסף של איסוף מודיעין ועל האופן שבו ניתן להשתמש בו גם כדי לפתח עסקים חדשים או קיימים. במקביל, אפשר לראות את השירות בסקטור הציבורי.

מודיעין עסקי

אולי יעניין אותך גם

מסעדה מעוצבת
עסקים
איך לשדרג מסעדה בעזרת שיפוץ?

רוב האנשים שיוצאים לבילוי, המשקיעים ממיטב כספם כדי לצאת וליהנות, ייחסו חשיבות לנראות ולעיצוב מקום האירוח שהם הולכים אליו. בנוסף עיצוב נכון ואסתטיקה גבוהה יגרמו

קרא עוד »