לוגו אתר
חיפוש

מה זה מנוף סל ומה ההבדל בינו לבין במת הרמה?

במת הרמה יכולה להרים לגובה גם את העובדים וגם את הציוד במקום סגור או על גבי משטח קשיח וישר, בעוד מנוף ייעודי עם סל מותאם נועד להרים את חומרי הגלם והעובדים גם במקומות פתוחים ופחות נגישים. במאמר הבא נסביר איך בוחרים פתרון הרמה לגובה לכל סוג של פרויקט ועם מי אפשר להתייעץ

במות הרמה וציוד לעבודה בגובה הוא חלק בלתי נפרד מתחום התחזוקה, הבנייה והשיפוצים. בנוסף, ציוד כזה מאפשר להתמודד עם דרישות שונות של גיזום עצים והוא משולב גם בתחומי החקלאות. כפועל יוצא מכך, הביקוש עבור הציוד משותף ללקוחות פרטיים שרוצים לשפץ את הבית או לסדר את הגינה, ללקוחות עסקיים שהם קבלני בניין או שיפוצים וללקוחות מוסדיים שהם נציגי עיריות וגופים מוניציפאליים.

 

איך בוחרים במות הרמה?

מגוון רחב מאוד של במות הרמה וציוד לעבודה בגובה עלול לגרום בלבול אצל קהל היעד הרלוונטי. בין היתר, אחד הנושאים שמבלבלים את הלקוחות שזקוקים לפתרונות כאלה הוא ההבדל בין מנוף סל לבין במת הרמה. אבל אם נכנסים אל עובי הקורה, רואים שההבדל הוא משמעותי ושלכל פתרון יש מאפיינים אחרים לגמרי.

 

מה עושה כל פתרון הרמה?

היתרונות של במות הרמה וציוד לגובה באים לידי ביטוי רק כאשר מתאימים אותם למאפיינים של הפרויקט. בשביל להשיג התאמה כזו, מאפיינים את הפרויקט עוד לפני שמתחילים אותו. אם במהלך האפיון של הפרויקט מגלים שצריכים פתרון שמסוגל להרים לגובה גם את העובדים וגם את הציוד אבל על גבי משטחים ישרים בלבד, משתמשים בבמת הרמה.

אם לעומת זאת מחפשים פתרון סולידי שמרים את העובדים ואת חומרי הגלם ביציבות על גבי משטח שאינו ישר או שטוח, משתמשים במנוף עם סל ייעודי.

 

למה להשתמש במנוף?

השימוש במנופים עם סל בגדלים שונים מתאים כשרוצים לבצע עבודות בגובה רב. באמצעות המנוף ניתן לשאת בצורה בטיחותית מאוד בני אדם, כי בזרוע ההרמה מותקן סוג של סל מתכת גדול יחסית. מעבר לכך, המפעיל עצמו לא נתון לסיכונים כי הוא שולט בתנועת המנוף לפי שיקול הדעת שלו. אז מלבד היציבות ויכולת תמרון גבוהה בשטח ובגובה, המנוף מוכיח את עצמו מבחינת כושר העמסה ובטיחות.

 

למה להשתמש בבמת הרמה?

במת הרמה מתאימה מאוד לאולמות תצוגה, מחסנים לוגיסטיים, עבודות ניקיון בגובה, התקנת מערכות או שלטים וכן הלאה. היא דורשת משטח ישר ומפולס, אבל יכולה לשאת בבטחה סוגים שונים של ציוד וכמות גדולה יחסית של עובדים. בנוסף, אפשר להשוות בין סוגים שונים של במות הרמה ובין דגמים עם או בלי זרוע מפרקית, במת מספריים או במת הרמה שפועלת עם מנוע חשמלי. מבחינת הלקוחות, זה יתרון מהותי שמתאים לאופי העבודה ולמשקל נשיאה גבוה.

basket crane

אולי יעניין אותך גם

סלסלת פיקניק מלאה בטוב
כללי
5 מתנות בעיצוב אישי לפסח

חג פסח מגיע ואנחנו מתכוננים לקראת זה. שזה יהיה לעשות את הניקיון לבית, ללכת לקניות בסופרמרקט או להבין איפה אנחנו עוברים כל ארוחה – זה

קרא עוד »
יועץ כיבוי אש
כללי
מה תפקידו של יועץ כיבוי אש?

בטיחות אש היא היבט בסיסי בתכנון ותחזוקה של מבנים, מאחר והיא נועדה לספק הגנה על חיי אדם ורכוש. בסביבות מורכבות, כגון מבנים מסחריים, מתקנים תעשייתיים

קרא עוד »
גרניט
כללי
השימושים בגרניט

גרניט הוא סלע מותמר קשה מאוד המורכב בעיקר מקוורץ, פלדספר ומיקה. הוא נחצב במחצבות ומעובד ללוחות וקוביות המשמשים בבנייה, פיסול ועיצוב פנים. גרניט הוא אחד

קרא עוד »