לוגו אתר
חיפוש

מה לומדים בקורס תיקון טלפונים?

לימודי קורס לתיקון טלפונים משתנים בהתאם לתוכנית הלימודים שבחרתם לעצמכם. במאמר הבא נסביר את מטרת הקורס, מהם נושאי הלימוד שתלמדו בו, ועל מה יש לשים דגש בתוכנית הלימודים. במאמר גם נפרט על תנאי הקבלה ולמי קורס מתקיני טלפונים מתאים.

 

מטרת הקורס לתיקון טלפונים

מטרת קורס לתיקון טלפונים היא להעניק לתלמידים ידע מקצועי לתפעול ולתיקון של מכשירים סלולריים ממגוון חברות. הקורס נותן הסמכה ברמות שונות אשר מעניקות לתלמידים את הידע לטפל בחלקים שונים במכשיר כמו תוכנה, רכיבי כרטיס, פלסטיקה ועוד. כל מוסד אקדמי הוא בעל מתכונת לימודים שונה וחשוב לבדוק אותה ולהבין האם היא מתאימה לכם ולעתיד המקצועי שבחרתם לעצמכם.

 

נושאי הלימודים בקורס תיקון טלפונים

בקורס לתיקון טלפונים קיימים מגוון נושאים הנדרשים להבנת עולם הסלולר. הנושא הראשון יהיה מבוא ללימודי הסלולר שבו ילמדו על מעבדות הסלולר, ספקי תקשורת, מערכת הפעלה וכו'. הנושא השני הוא אבחון ופתרון תקלות, הנושא השלישי הוא התמחות במערכות הפעלה שונות ופופולריות כמו ios ואנדרואיד, הנושא הרביעי הוא כל נושא האלקטרוניקה שבתוכו רכיבים אלקטרונים, טיפול בנזקי מים, רכיבי התאורה והצילום ועוד. חלק מהמוסדות משלבים גם לימוד של ניהול עסק עצמאי.

 

תוכניות הלימודים

לפני שאתם נרשמים לתוצאה הראשונה שמופיעה לכם בגוגל חשוב שתבדקו את מתכונת הלימודים שהמוסד מציע. מוסדות הלימוד מציעים מסלול לימודי מדרג א׳ עד דרג ד׳ או מסלולים בסייסים יותר. אנשים שסיימו קורס עד דרג ד׳ מוסמכים לביצוע תיקונים מקיפים יותר הכוללים רכיבי חומרה ותוכנה. חלק מהמוסדות מצעים התמקדות במותגים מרכזיים בשוק מה שמגביל את הידע המקצועי שלכם. דבר נוסף הוא היחס שבין הלימוד התיאורטי למעשי, היחס הנפוץ הוא 70% למעשי ואף יותר.

 

תנאי קבלה

מוסדות הלימוד מבקשים רקע בסיסי וטכני, 12 שנות לימוד,  וראיון אישי שיעזור לדעת יותר על ההתאמה והרצון של התלמיד להשתלב בעולם הסלולר. חלק ממוסדות הלימוד דורשים מהתלמידים לעבור מבדקים לצרכי מיון והתאמה- מטרת המבדקים היא לבדוק את רמת השליטה בעולם המתמטיקה ובשפה האנגלית. מתמטיקה ואנגלית הן חלק מהמבדקים מאחר ומשתמשים בהם בעולם תכנות הסלולר. קיימים גם מוסדות לימוד פרטיים ללא תנאי קבלה וללא אישור של משרד הכלכלה.

 

למי מתאים קורס טכנאי סלולר?

קורס טכנאי סלולר מתאים לאנשים עם יכולות טכניות וזיקה לעולם הסלולר. חיילים משוחררים אשר מקבלים פיקדון צבאי לצורך לימודים יוכלו להתחיל קריירה עצמאית או להשתלב בתחום הסלולר עם משכורת מתגמלת ובעלות קורס נמוכה מאוד. אנשים המעוניינים בהסבת מקצוע או בעלי זיקה לתחום שלא דורש לימודי תואר ארוכים ומפרכים.

כדי שתוכלו להתחיל את הלימודים בהקדם קודם תבחרו את דרגת ההתמקצעות שאתם מעוניינים להתחיל בה. אורך מסלול הלימוד תלוי בהיקף ההכשרה וחשוב שלא תבחרו במסלול שיגביל אתכם בשוק העבודה.

מסך שבור

 

אולי יעניין אותך גם

אבחון ותיקון בעיות אתחול המחשב
בעלי מקצוע
אבחון ותיקון בעיות אתחול המחשב

אתחול המחשב (רי-סטארט) היא פעולה שכיחה שניתן לבצע בכל מחשב ואף במכשירים אלקטרוניים נוספים, כמו טלפונים ניידים למשל. מדובר בפעולה שימושית במיוחד שניתן לבצע בקלות

קרא עוד »
הדברת חולדות ירוקות
בעלי מקצוע
הדברת חולדות ירוקה

מזג האוויר הישראלי הוא כר פורה להופעה של מזיקים ומכרסמים שונים. אחת החיות הכי נפוצות שחודרות אל הבתים שלנו באופן בלתי רצוי זו החולדה. החולדה

קרא עוד »
דִירָה
בעלי מקצוע
מיהו מומחה פינוי דירה?

  בעולם המהיר של היום, שבו חיים עירוניים הם הנורמה, מגורים בדירות הפכו פופולריים יותר ויותר כך גם האחריות להבטיח את שלומם וביטחונם של דיירי

קרא עוד »
מהנדס אזרחי
בעלי מקצוע
מתי תזדקקו למהנדס אזרחי?

לאחרונה אנו שומעים על מהנדסים אזרחיים מכל כיוון. מקצוע מבוקש זה הובילה להתעניינות רבה בקרב אזרחים. בחרנו שלא להישאר אדישים לעניין, ויצאנו לבדוק מיהו מהנדס

קרא עוד »