לוגו אתר
חיפוש

מה עלות הדברת גינה

אנשים שבבעלותם בית עם גינה נהנים ממרחב באוויר הפתוח, המאפשר לגדל מיני צמחים, פרחים ותבלינים, וכן מאירוח נעים תחת כיפת השמיים. נשמע אידיאלי, לא? אז זהו, ששום דבר אינו מושלם ולכל נכס כזה יש שני צדדים. הגינה נחשבת בגדר פרצה הקוראת לגנב, עבור מגוון מזיקים שיכולים להיכנס לשטח הבית מבחוץ ולהזיק לצמחייה בגינה בצורה בלתי הפיכה. כעת, נבדוק מה דורשת הדברת מזיקים בגינה, ובאילו עלויות מדובר. 

 

תשתיות לגן חיות

לצד ריהוט הגן החדש שרכשתם ואולי אפילו הצטיידות בגריל גז מפנק המשמש למטבח בחוץ, חשוב להכיר ששטח הגינה חשוף לשלל מפגעי הטבע, ובעיקר מהווה קרקע פורייה להגעת מזיקים שונים, החל מנחיל נמלים המתכנס סביב לכלוך אקראי מארוחת הצהריים, ועד להופעתם של חולדות, עכברים ואפילו נחשים.

חשוב לתפוס את הבעיה בזמן ומרגע הופעת המזיקים, להשיב מלחמה באמצעות הזמנת הדברה מקצועית. נוכחותם של מזיקים במרחב המחייה שלנו מסכנת את הבריאות, בעיקר בשל הטפילים והמחלות שהם נושאים עימם. ברוב המוחלט של המקרים, הדברה מקצועית תהיה הפתרון היעיל ביותר.

 

כגודל השטח, כגודל ההוצאה

כאשר נבקש לקבל הצעת מחיר ממדביר מקצועי, השאלה הראשונה שתישאל על ידו בדרך כלל תהיה "מה גודל הדירה?". ככל שיש יותר חדרים לרסס ויותר שטח לכסות באמצעות חומרי ההדברה, כך תצמח עלות עבודת ההדברה. במקרה של גינה, יש לחשב מסלול מחדש, שכן החומרים שישמשו להדביר את הגינה לא יהיו אותם חומרי הדברה בהם משתמשים בתוך הבית.

יש צורך בחומרים ירוקים, ידידותיים לסביבה וכאלה שלא יהרגו את הצמחייה שבגינה, ולכן לעיתים זו תהיה הוצאה יקרה יותר.

 

המחירים הסטנדרטיים

רוב עבודות ההדברה מסתכמות בכמה מאות שקלים, ולא יותר. מחיר של דירת חמישה חדרים עם גינה, למשל, עולה בממוצע בטווח של 400-450 שקלים, כולל מע"מ. אם מדובר בגינה גדולה במיוחד, ייתכן והמחיר יאמיר בעוד כמה עשרות שקלים, אך לא יותר. מומלץ לבדוק ברשת את עלות עבודות ההדברה ולהשוותן למחירים בהם נוקפים המדבירים עימם יצרתם קשר, על מנת לוודא שמדובר אכן במדבירים מקצועיים ואמינים.

 

לעיתים, תלוי במזיקים

לכל גינה יש את הנתונים הטבעיים שלה, את הצמחייה הצומחת בה, שלעיתים מושכת זנים מסוימים של מזיקים. הדברת גינה בבית שבה יש כלב החשוף להגעתן של קרציות מצריכה טיפול עם חומרים מתאימים, מה שעשוי להקפיץ את מחיר ההדברה ל550 שקלים. גינה שבה יש עצים מאסיביים שמושכים את יקרונית התאנה או חדקונית הדקל, תצריך הדברה שעשוי לנוע בין 650-750 שקלים.

 

שווה את המחיר

בסופו של דבר, תחזוקה שוטפת של גינה היא דבר לא זול, אך כזו ששווה את המחיר. ואם מחליפים את ריהוט הגינה בכל כמה זמן או שותלים עציצים חדשים, השקעה של כמה מאות שקלים עבור הדברה מקצועית שמעניקה בטיחות לגינה ולדיירי הבית, בהחלט שווה את המחיר.

הדברה בגינה

אולי יעניין אותך גם

סלסלת פיקניק מלאה בטוב
כללי
5 מתנות בעיצוב אישי לפסח

חג פסח מגיע ואנחנו מתכוננים לקראת זה. שזה יהיה לעשות את הניקיון לבית, ללכת לקניות בסופרמרקט או להבין איפה אנחנו עוברים כל ארוחה – זה

קרא עוד »
יועץ כיבוי אש
כללי
מה תפקידו של יועץ כיבוי אש?

בטיחות אש היא היבט בסיסי בתכנון ותחזוקה של מבנים, מאחר והיא נועדה לספק הגנה על חיי אדם ורכוש. בסביבות מורכבות, כגון מבנים מסחריים, מתקנים תעשייתיים

קרא עוד »
גרניט
כללי
השימושים בגרניט

גרניט הוא סלע מותמר קשה מאוד המורכב בעיקר מקוורץ, פלדספר ומיקה. הוא נחצב במחצבות ומעובד ללוחות וקוביות המשמשים בבנייה, פיסול ועיצוב פנים. גרניט הוא אחד

קרא עוד »