לוגו אתר
חיפוש

מי מבצע חיתוך בטון וכמה זה עולה?

כאשר מדובר על ניסור וחיתוך בטון, הכוונה היא לשירות מקצועי הניתן באמצעות מכשור מתקדם, המותאם לפעולה הרצויה ולאופי העבודה. מי מבצע חיתוך וכמה זה עולה – על כך במאמר הבא.

 

מי מבצע וכיצד מתבצע חיתוך הבטון?

חיתוך בטון נעשה רק בידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון שלמדו לעבוד עם מכשור מסיבי המותאם לכך. כלי החיתוך עצמם עשויים מיהלום בצורת להב שהוא אחד החומרים החזקים בטבע. מאחר והלהב מחובר לחשמל הוא מסוגל להסתובב במהירות גבוהה וכך מתבצע החיתוך בקלות וביעילות גם בחומרים קשיחים ועבים כמו בטון.

השירות של בעל המקצוע רלוונטי כאשר צריך לחתוך קיר בטון עבור קווי מים וחשמל והמכשיר מסייע להוצאת חלקים של הבטון בצורה עדינה. לעומת זאת, המכשיר מסוגל גם לבצע חיתוך מסיבי כאשר צריך לפתוח קיר בטון על מנת לבנות פרגולה או ליצור יציאה למרפסת.

 

מי זקוק לשירותי חיתוך הבטון?

כל אדם פרטי, עסק או ארגון שצריכים לשפץ את הבית או המשרדים ייעזר בבעל מקצוע המעניק שירות חיתוכי בטון. בזמן השיפוץ יש צורך להרוס קירות העשויים מבטון כדי להגדיל חדרים או לבנות נישות. הרחבת חדרים מאוד פופולרית בזמן השיפוץ כאשר הופכים משרד קטן לגדול או הורסים חדר אחד בבית המשותף עם עוד חדר.

מכשיר חיתוך הבטון יבצע חיתוך עדין לאחר הריסת הקיר על מנת שהכל ייראה מדויק. מכשיר החיתוך אף מסוגל ליצור חורים בבטון. פעולה זו יכולה לשרת אנשים שבונים קיר או מבנה ויוצקים מעליו בטון. יצירת החורים או החיתוך הם אלו שיספקו צרכים כמו מיקום של דלת או חלון בקיר.

 

כמה זה יעלה לכם?

מחיר חיתוך הבטון מחושב על פי גודל החתכים שיש לבצע בקירות הבטון ולפי עומק הבטון ולכן איש המקצוע צריך לשמוע פרטים על העבודה לפני שהוא מציע הצעת מחיר. בנוסף, ככל שהעבודה יותר מורכבת, כך התשלום יהיה גבוה יותר כמו בכל עבודה אחרת. גם למיקום העבודה יש משמעות במחיר.

כלומר, האם העבודה מתבצעת ברצפת בטון, קיר בטון או תקרת בטון. בכל מקרה המחיר צריך לכלול גם את פינוי הפסולת מהחיתוך ותיקונים במידה ובעל המקצוע גורם לנזקים בזמן החיתוך. לבסוף, החישוב הכללי מורכב ממחיר עבור מטר. ככל שהחיתוך גדול יותר מבחינת מטר, כך המחיר גבוה יותר.

 

איך בוחרים בבעל מקצוע אמין?

רוב האנשים נכנסים לפורומים או אינדקסים של בעלי מקצוע, קוראים חוות דעת, רואים את הדירוגים של הגולשים ומזמינים את בעלי המקצוע לצורך שיפוצים. במקרה של חיתוך הבטון צריך להזמין אדם סופר מקצועי מכיוון שזוהי עבודה מסוכנת ומדוקדקת. לא כל אדם יכול לבצע חתוך או ניסור בטון כי הוא עלול להביא לנזק בלתי הפיך למבנה. דרושה מקצועיות וניסיון ולכן רק בעל מקצוע עם רישיון יתאים לעבודה.

חיתוך בטון

אולי יעניין אותך גם