לוגו אתר
חיפוש

מעבירים את המשרד? כך תעשו את זה נכון

העברה של משרד ממקום אחד לאחר עשויה להיות עניין מורכב עבור מי שלא התנסו בו בעבר. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שהעתקנו את המשרד שלנו מעיר אחת לאחרת. אנו מוכרחים להודות שבמהלך המעבר ולאחריו, גילינו שביצענו טעויות מהותיות שהקשו עלינו בשגרת העבודה היום יומית. לאחר שהתאוששנו מהמצב, החלטנו לכתוב מדריך מקיף בנושא שיציג בפני כל דורש איך מעבירים את המשרד נכון. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע.

 

מתכננים להעביר את המשרד? תיישמו את השלב ה – 1: תבררו פרטים על חברת הובלה מומלצת בתחום

אם אתם מתכננים להעביר את המשרד ממקום אחד לאחר, עליכם תחילה לברר פרטים על חברת הובלה מומלצת. אנו ממליצים לבדוק באופן מעמיק כי מדובר בחברה שיש לה ניסיון בהעברת משרדים. שכן, העברה שכזו שונה במהותה מהעברה של בית פרטי, דירה או מחסן. אם אינכם יודעים מהם מקורות המידע שיוכלו לסייע לכם בבחירת חברה טובה, כדאי שתכירו את הפלטפורמות שיש בהן חוות דעת אמינות:

  • פייסבוק
  • גוגל
  • אינסטגרם

מעבירים את המשרד

מתכננים להעביר את המשרד? תיישמו את השלב ה – 2: תערכו רשימה מסודרת של ארגזים ופריטי ציוד

יש לכם משימה חשובה שכדאי שתיישמו רגע לפני שהמובילים יגיעו כדי להעמיס את הציוד. אנו ממליצים לערוך רשימה מסודרת ולכתוב בה את כל הארגזים שעוברים אל המשרד. בצד, תרשמו את הציוד הגדול שיש ברשותכם, למשל:

  • 10 שולחנות משרדיים
  • 5 ארונות ספרים
  • 15 ארגזי ספרים ועוד

אם יש צורך, תבצעו התקנת מצלמות אבטחה במקום שיאפשרו לכם לבדוק בהמשך כי כל הפריטים הועברו מהמשרד הישן אל החדש.

 

מתכננים להעביר את המשרד? תיישמו את השלב ה – 3: תנכחו ברגעי המעבר

חשוב מאוד שתהיו נוכחים בכל רגע ביום המעבר. כך תוכלו לדעת בדיוק מה קורה בכל שלב גם אם שכחתם משהו עם חברת הובלות תמיד תוכלו לשלוח שליח שעובד בתוך חברת שלויחויות על מנת לקצר את התהליך. אנחנו למשל החלטנו בשלב מסוים לעזוב את המקום ולאכול ארוחת צוהריים בחוץ. כשחזרנו, גילינו שחוסר הנוכחות שלנו גרם לכאוס והבנו שעשינו טעות נוראית.

מעבירים את המשרד

מתכננים להעביר את המשרד? תיישמו את השלב ה – 4: תסתייעו בגורמים מקצועיים לארגון החלל

אם יש לכם את האפשרות להסתייע בגורמים מקצועיים שיארגנו את החלל החדש, תעשו זאת. אנחנו לא יכולנו להרשות לעצמנו מבחינה כלכלית, אבל אנחנו מבינים שבדיעבד, היה שווה להשקיע בזה. גורמים מקצועיים יבצעו עבורכם את כל ההעמדה של הרהיטים במקום ויאפשרו לעובדים שלכם ולכם לחזור לשגרת עבודה תוך כמה שעות לאחר המעבר.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הדרך הנכונה להעברת המשרד ממקום אחד לאחר. כעת, יש בידיכם את כל המידע החיוני, כך שעליכם רק ליישם אותו ולהיות בטוחים שההעברה תתבצע על הצד הטוב ביותר. נאחל לכם בהזדמנות זו הצלחה רבה ומעבר קל ומהיר.

מעבירים את המשרד

אולי יעניין אותך גם

אבחון ותיקון בעיות אתחול המחשב
בעלי מקצוע
אבחון ותיקון בעיות אתחול המחשב

אתחול המחשב (רי-סטארט) היא פעולה שכיחה שניתן לבצע בכל מחשב ואף במכשירים אלקטרוניים נוספים, כמו טלפונים ניידים למשל. מדובר בפעולה שימושית במיוחד שניתן לבצע בקלות

קרא עוד »
הדברת חולדות ירוקות
בעלי מקצוע
הדברת חולדות ירוקה

מזג האוויר הישראלי הוא כר פורה להופעה של מזיקים ומכרסמים שונים. אחת החיות הכי נפוצות שחודרות אל הבתים שלנו באופן בלתי רצוי זו החולדה. החולדה

קרא עוד »
דִירָה
בעלי מקצוע
מיהו מומחה פינוי דירה?

  בעולם המהיר של היום, שבו חיים עירוניים הם הנורמה, מגורים בדירות הפכו פופולריים יותר ויותר כך גם האחריות להבטיח את שלומם וביטחונם של דיירי

קרא עוד »
מהנדס אזרחי
בעלי מקצוע
מתי תזדקקו למהנדס אזרחי?

לאחרונה אנו שומעים על מהנדסים אזרחיים מכל כיוון. מקצוע מבוקש זה הובילה להתעניינות רבה בקרב אזרחים. בחרנו שלא להישאר אדישים לעניין, ויצאנו לבדוק מיהו מהנדס

קרא עוד »