לוגו אתר
חיפוש

מפסיקים עם השתייה המתוקה 4 סיבות לעבור למערכת מים תת כיורית

נמאס לכם לקנות שתייה מתוקה עבור הילדים שלכם? אתם לא רוצים לשתות מים מהברז? בדיוק בשבילכם נועדה מערכת המים התת כיורית. אם זה בגלל הבריאות, ואם זה בגלל חיסכון בכסף, ואם זה בגלל היתרונות הנוספים שיש למערכת. אמנם יש הרבה סיבות, אבל בחרנו ארבע מרכזיות, והן כאן במאמר שלפניכם.

 

מים חמים

אחד הדברים שיכולים להיות מאוד מציקים, גם אם יש לכם ילדים קטנים, וגם אם לא, זו ההמתנה למים חמים. אם זו המתנה למים חמים עבור הבקבוק של הילדה שלכם, ואם זו המתנה למים חמים עבור הקפה. במערכת עדן בר, מערכת מים תת כיורית, תקבלו מים חמים תוך רגע. זה אמנם לא מים רותחים ממש, אבל 96-97 מעלות לגמרי יספיקו לכם גם לבקבוק של הילדה וגם לקפה. המערכת יכולה לשמור על חום המים במשך יום שלם, ולכם נותר רק להנות.

 

טעם מיוחד

מים מברז הם אף פעם לא אלטרנטיבה טובה מבחינת טעם, אם זה הטעם של האבנית, ואם זה סתם טעם תפל שנלווה למים במקרים רבים. אז אמנם זה לא המתיקות של השתייה המתוקה, אבל טעם מסונן, של מים טהורים, שעברו דרך המערכת, ולכן לא כוללים פלסטיק או אבנית, יכול להיות יותר טעים ממיץ, בטח יותר בריא. מערכת עדן בר, גורמת למים להיות בטעם ייחודי וטעים.

 

בטיחות

אנשים רבים שואלים מה ההבדל בין מיחם, או מערכת שנמצאת על השיש לחימום מים, לבין מערכת תת כיורית, ואומרים שמבחינה בטיחותית כבר עדיף להיות עם בקבוקי המיץ והקומקום הישן והטוב. התשובה היא שבמערכת כזו ישנם חיישני רתיחה, שיודעים לכוון את הטמפרטורה בהתאם, ובעיקר, למנוע רתיחת יתר לשם חיסכון באנרגיה. פעולת המים החמים עוצרת לפי החיישן, וכך גם נשמרת הבטיחות, והמים לא רותחים כל הזמן ללא כל פיקוח או מעקב.

 

חיסכון

המחירים עולים, גם של הגז והחשמל, גם של השתייה הממותקת, ולכן, מכל הבחינות, כדאי לכם לעבור למערכת תת כיורית. תחסכו גם את השימוש בקומקום, שצורך המון אנרגיה וחשמל ביחס לגודלו, וגם את הצורך בקניית בקבוקי מיץ בסופר הקרוב לביתכם. מדובר בהשקעה חד פעמית, מאוד חסכונית באנרגיה במשך הזמן, ולכן משתלמת מכל הכיוונים, גם חיסכון באנרגיית גז וחשמל, וגם חיסכון בכסף.

לסיכום, חיסכון באנרגיית גז וחשמל, בטיחות שימוש, גם לילדים וגם למבוגרים, טעם מיוחד וטהור של מים מסוננים, ומים חמים זמינים בכל רגע, הן ארבע סיבות מצוינות לעבור לשימוש במערכת תת כיורית, אם לא עשיתם זאת. נכון, מדובר בהשקעה חד פעמית, שתשתלם לכם מאוד, ומאוד תשמחו בה לאחר שימוש של מספר ימים. אז יאללה, אם אתם מאוהבי המים החמים, או סתם אוהבים שתיה מתוקה, ורוצים סוף סוף להיות בריאים יותר, מדובר במערכת בדיוק בשבילכם.

ברז

אולי יעניין אותך גם

אבחון ותיקון בעיות אתחול המחשב
בעלי מקצוע
אבחון ותיקון בעיות אתחול המחשב

אתחול המחשב (רי-סטארט) היא פעולה שכיחה שניתן לבצע בכל מחשב ואף במכשירים אלקטרוניים נוספים, כמו טלפונים ניידים למשל. מדובר בפעולה שימושית במיוחד שניתן לבצע בקלות

קרא עוד »
הדברת חולדות ירוקות
בעלי מקצוע
הדברת חולדות ירוקה

מזג האוויר הישראלי הוא כר פורה להופעה של מזיקים ומכרסמים שונים. אחת החיות הכי נפוצות שחודרות אל הבתים שלנו באופן בלתי רצוי זו החולדה. החולדה

קרא עוד »
דִירָה
בעלי מקצוע
מיהו מומחה פינוי דירה?

  בעולם המהיר של היום, שבו חיים עירוניים הם הנורמה, מגורים בדירות הפכו פופולריים יותר ויותר כך גם האחריות להבטיח את שלומם וביטחונם של דיירי

קרא עוד »
מהנדס אזרחי
בעלי מקצוע
מתי תזדקקו למהנדס אזרחי?

לאחרונה אנו שומעים על מהנדסים אזרחיים מכל כיוון. מקצוע מבוקש זה הובילה להתעניינות רבה בקרב אזרחים. בחרנו שלא להישאר אדישים לעניין, ויצאנו לבדוק מיהו מהנדס

קרא עוד »