לוגו אתר
חיפוש

נמאס לכם מקירות לבנים? X דרכים למלא את הקירות

אישית, אני מאוד אוהב קירות גלריה. קיר גלריה זה המקום המושלם בשבילי להציג את האוספים שלי, האומנות שלי או כל חפץ ועיצוב שאני אוהב. קיר גלריה מוסיף חמימות ששום פריט אחר יוסיף לחדר שלו, אופי ואישיות לכל קיר בבית – זה בדיוק מה שהופך קירות לנושא של ממש.

עם זאת, כאשר אנו רוצים ליצור קיר מעוצב בחדר, המחשבה הראשונה שעולה לנו היא ״מאיפה אני מתחיל? מאיפה אני יודע לעצב קיר?״. אין תשובה חד משמעית לשאלות אלו, עיצוב קיר זה אינו מדע מדויק, כל קיר בסופו יהיה שונה מהאחר! אז מאיפה בכל זאת מתחילים? הישארו איתנו!

 

איך לבחור את האמנות והעיצוב לקיר שלי?

זה כנראה השלב המורכב ביותר בהליך עיצוב הקיר. בין אם אתה קונה את האומנות והאביזרים לעיצוב הקיר או בין אם אתה מכין אותם בעצמך, יש כמה טיפים שכדאי לשמור עליהם כדי להבטיח שקיר הגלריה שלך יראה טוב.

 

  • חזור על כל צבע כמה פעמים

אם אתה קונה את האמנות לקיר שלך, כמו: תמונות קנבס לבית, טפט לקיר ועוד, אנו ממליצים לבחור מלכתחילה אלו צבעים תרצה לראות בקיר שלך, ותיצמד עליהם. חזור על כל צבע שבחרת 2-3 פעמים כדי לקשור את כל האומנות שבקיר יחדיו.

 

  • דינמיות

אנו ממליצים לערבב כמה סגנונות בקיר אחד. קיר אחיד ו- ״משעמם״ ימצה את עצמו אחרי זמן מה וירגיש משעמם ולעיתים אף לא יפה כמו שחשבנו בהתחלה. כאשר תעצב קיר דינמי ומלא בסגנונות, לא ימאס לך ממנו לעולם, הקיר שלך יהיה עמוק ומבטיח שכל חלקי בו יכול לזרוח ולהרהיב אותנו בכל יום מחדש.

 

  • ערבב גדלים וכיוונים שונים

סעיף זה מתקשר לסעיף הקודם, דינמיות. הדינמיות אינה צריכה לבוא לידי ביטוי בצבעים בלבד ובמוצרי העיצוב בלבד, אלא גם בגודלם ובכיוון הפריטים. קירות גלריה נראים בדרך כלל בצורה הטובה ביותר שלהם כאשר הם כוללים חלקים שונים ובגדלים שונים.

אנו ממליצים לבחור בין 1 ל- 3 חתיכות גדולות ואת שאר הקיר למלא בחלקים קטנים ובינוניים שימלאו את הקיר. באופן דומה, הימנע גם מלתלות את כל החלקים בצורה אנכית או אופקית, תערבב!

 

  • אל תפחד לערבב תמונות משפחתיות בעיצוב

רבים תוהים כיצד אפשר לשלב תמונות משפחתיות בקיר מעוצב. זה מובן, לתמונות משפחתיות יש לעיתים קרובות תחושה וסגנון שונה מקירות מעוצבים. אך נסו בכל זאת לשמור על קו עיצובי יחד עם התמונות שלכם: בגוונים, בגודל ובכיוון שלהם.

 

לסיכום,

עיצוב קיר זו אינה משימה פשוטה כלל, רבים מתקשים בה. אך למזלנו זו משימה אפשרית למדי כאשר שומרים על כמה קווים מנחים לעיצוב, למשל: חזרה על צביעה וקשירה בין גווני המוצרים השונים, שמירה על דינמיות בגודל, כיוון וצבעי הקיר ועוד.

קירות תמונות קנבס

אולי יעניין אותך גם

סלסלת פיקניק מלאה בטוב
כללי
5 מתנות בעיצוב אישי לפסח

חג פסח מגיע ואנחנו מתכוננים לקראת זה. שזה יהיה לעשות את הניקיון לבית, ללכת לקניות בסופרמרקט או להבין איפה אנחנו עוברים כל ארוחה – זה

קרא עוד »
יועץ כיבוי אש
כללי
מה תפקידו של יועץ כיבוי אש?

בטיחות אש היא היבט בסיסי בתכנון ותחזוקה של מבנים, מאחר והיא נועדה לספק הגנה על חיי אדם ורכוש. בסביבות מורכבות, כגון מבנים מסחריים, מתקנים תעשייתיים

קרא עוד »
גרניט
כללי
השימושים בגרניט

גרניט הוא סלע מותמר קשה מאוד המורכב בעיקר מקוורץ, פלדספר ומיקה. הוא נחצב במחצבות ומעובד ללוחות וקוביות המשמשים בבנייה, פיסול ועיצוב פנים. גרניט הוא אחד

קרא עוד »