בעלי חנויות רבים תרים אחר טיפים שיאפשרו להגדיל את המכירות של העסק. עובדה זו כנראה ידועה לכם, אבל לא בטוח שאתם מכירים בדרכים הבסיסיות שיובילו להצלחה. מדריך זה ירכז בפניכם את 4 הדרכים שיגרמו לשינוי. הישארו כאן ותגלו מהן? ואיך תוכלו ליישם אותן?
הדרך הראשונה: שיווק דיגיטלי
העידן הנוכחי שבו אנו חיים, מחייב קידום של העסק באינטרנט. שכן, הלקוחות הפוטנציאליים שלכם נמצאים בה בתדירות גבוהה. זו ההזדמנות לגלות שעומדות בפניכם מגוון אפשרויות שימשכו את קהל היעד לחנות ויכירו במוצרים ו\או השירותים שאתם מספקים. נמליץ לבחור באחת או יותר מהאופציות הבאות, כיוון שאלה נחשבות למומלצות על ידי המומחים בתחום:
- קידום אורגני בגוגל
- קידום ממומן בגוגל
- קידום ממומן ברשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם וכו')
הדרך השנייה: שיפוץ החנות
אתם יכולים לבחור בדרך הראשונה, להשקיע הון בקידום החנות ברשת ולגלות בסופו של דבר שהשיווק הדיגיטלי לא עובד, ויש לכך סיבה. עליכם להחזיק בחנות מעוצבת שתמשוך את עיניהם של קהל היעד. כדי שזה יקרה, עליכם לבצע שיפוץ חנות מסיבי שיוביל לחידוש חזית החנות, תוך יישום של ההליכים הבאים:
- החלפה של חלונות ראווה
- שילוט
- התקנת תאורה חיצונית ופנימית
- חידוש מרצפות (קרמיקה, שיש או פרקט)
הדרך השלישית: הצבת שלטי מבצעים
זה לא סוד – אנחנו, הישראלים, נמשכים למבצעים. לכן, צריך להציב אחת לזמן מה שלטים שמציגים מבצעים מיוחדים או פריטים שמוצעים במחירים אטרקטיביים. מי שיבצעו את הדרך הזו, יגלו תוך זמן קצר את השינוי שיבוא לידי ביטוי בדו"חות המכירה. שכן, מדובר בעניין שמוביל להגדלת המכירות באופן משמעותי.
הדרך הרביעית: תקימו מועדון לקוחות
הקמה של מועדון לקוחות נחשבת לדרך מומלצת שתאפשר להגדיל את המכירות. שכן, המועדון פונה לקהל היעד ומציג בפניו עדכונים שוטפים שנוגעים לחנות. נמליץ שלא להתמהמה ולהקים עוד היום מועדון לקוחות ייעודי. שכן, זה יאפשר ליהנות משורה ארוכה של יתרונות, כאשר אלה נחשבים לבולטים ביותר:
- תוכלו לחשוף את לקוחותיכם למוצרים ושירותים חדשים שמוצעים בחנות
- יתאפשר לכם לשלוח הזמנות להשקות ואירועים מיוחדים בקלות ובמהירות
- ניתן יהיה ליידע את הלקוחות אודות מבצעים עתידיים
- הלקוחות שלכם ירגישו חשובים, היות והם מקבלים את המידע הרלוונטי ראשונים, לפני האחרים
ראוי לציין כי הקמה של מועדון לקוחות מצריכה שימוש באפליקציה ייעודית שתאפשר לנהל את ההליך בקלות
מילים אחרונות לסיום
כל בעל חנות יכול להגדיל את המכירות של העסק שלו תוך זמן קצר. כדי שזה יקרה, עליו ליישם את 4 הדרכים שהוצגו לעיל באופן מלא. שכן, אלה מובילות לנוכחות ערה ברשת, לקרבה לקהל היעד ועוד. כעת אתם מכירים במידע הרלוונטי, כך שנותר לכם רק ליישם את הנאמר לעיל ולצאת לדרך.