לוגו אתר
חיפוש

איך לבחור שואב אבק רובוטי – טיפים ותכונות מומלצות

קנייה של שואב אבק רובוטי אינה עניין של מה בכך.

אם טרם התעדכנתם בכל הנוגע לתחום, כדאי שתדעו שלכל שואב אבק רובוטי יש תכונות ועוצמות שונות.

אז רגע לפני שאתם יוצאים לקנות את השואב אבק הרובוטי הבא שלכם, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו את כל הטיפים החמים והפרטים שאתם חייבים לדעת לגביו:

 

  1. ניווט

לכל שואב אבק רובוטי יש יכולת ניווט. זה היתרון המובהק שיש בשואב שכזה על פני שואב רגיל. הוא יכול לזוז ברחבי הבית שלכם מבלי שתצטרכו להחזיק או לכוון אותו. שואבי אבק רובוטיים יודעים גם להתגבר על מכשולים שקיימים בדרך, כמו למשל:

  • ארונות
  • כיסאות
  • שולחנות
  • מדרגות
  • קופסאות אחסון וכו'

חשוב לצין כי יש שואבי אבק רובוטיים שיודעים לבצע את הפעולה הזו יותר טוב מאחרים, בגלל שהם מצוידים בפיצ'רים מיוחדים שמאפשרים להם לסרוק ולמפות את האזור. חשוב שתדעו זאת, כך תוכלו לבחור שואב אבק רובוטי בעל יכולת הניווט הגבוהה ביותר.

 

  1. גודל

עניין נוסף שחשוב שתדעו לגבי שואב אבק רובוטי זהו הגודל שלו. ככל שתבחרו בשואב אבק קטן, כך יתאפשר לכם לקבל ניקיון יסודי יותר. הסיבה לכך היא שהשואב יכול לעבור בקלות רבה יותר מתחת לשולחנות, כיסאות וספות.  אם יש לכם הרבה מכשולים נמוכים יחסית בבית, אתם צריכים לבחור בשואב קטן ונמוך.

 

  1. טעינה

השואב אבק הרובוטי אמנם מצויד בסוללה שניתנת להטענה באמצעות חיבור לחשמל. אך חשוב לציין כי האפשרויות של הטעינה משתנות משואב אחד לאחר. להלן אפשרויות הטעינה השונות שכדאי שתכירו:

  • טעינה באמצעות כבל לשקע

באמצעות אפשרות זו, אתם צריכים לחבר את הכבל של השואב אל שקע חשמלי ולהשאירו שם למשך זמן מסוים.

 

  • עמדת טעינה

באמצעות אפשרות זו, מתאפשר לכם לחבר לאחד הקירות בבית עמדת טעינה. על העמדה תוכלו להניח את השואב ולהטעינו בסיום כל פעולת שאיבה.

ישנם שואבי אבק שיכולים לחזור אל עמדת הטעינה כאשר הסוללה שלהם עומדת להתרוקן(וזהו פיצ'ר שחשוב שתבדקו אם תרצו שואב עצמאי).

 

  1. תכניות עבודה

לכל שואב אבק רובוטי יש מספר תכניות עבודה. התכנית המוכרת בותר היא המצב האוטומטי, במהלכו, השואב מנקה את האזור באופן אקראי. תכנית נוספת הא תכנית אינטנסיבית, כזו שמאפשרת לשואב לעבוד במהירות גבוהה ומומלץ להשתמש בה באזורים או במצבים שבהם יש הרבה לכלוך שהצטבר עם הזמן. תכנית נוספת מוכרת לא פחות היא זו שמיועדת אך ורק לניקוי של פינות הבית. חשוב לבדוק מהן התכניות שמוצעות בשואב האבק לפני הרכישה.

 

לסיכום

עכשיו אתם יודעים איך לבחור שואב אבק רובוטי, כך שנותר לכם ליישם את הטיפים שנכתבו לעיל. שימו לב שאתם מיישמים כל טיפ וטיפ, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם עורכים קנייה נכונה.

מכשיר חשמלי

 

אולי יעניין אותך גם