לוגו אתר
חיפוש

האם צריך בעל מקצוע להתקנת גריל חשמלי?

כשאנחנו מזמינים מכונת כביסה, מייבש כביסה ולפעמים גם מדיח כלים, אנחנו צריכים להמתין להגעתו של בעל מקצוע שיבדוק את המכשיר, יפעיל אותו ויראה שהמכשיר עובד באופן תקין. לאחרונה אנחנו מקבלים לא מעט פניות מלקוחות שמתכננים לקנות גריל חשמלי, מרביתם שואלים האם יש צורך להזמין בעל מקצוע שיבצע התקנה של הגריל. פגשנו טכנאים מורשים וביררנו מולם את כל הפרטים שאתם חייבים לדעת בנושא. קראו את השורות הבאות ותגלו אם יש צורך בהזמנה של בעל מקצוע.

 

רקע אודות טכנאי הגריל

רגע לפני שנחקור את הנושא לעומק, ראוי לציין שנפגשנו עם סשה, טכנאי גרילים מנוסה שעובד בתחום כבר 10 שנים. לדבריו, הוא מבצע התקנה של גריל גז באופן מקצועי. הוא ציין בפנינו שכדי לבצע את עבודתו שלו, הוא צריך להיות מוסמך (כך שיש לו תעודה בתוקף) ולעיתים הוא נדרש להציג את הרישיון שלו בפני הלקוחות.

הוא מסביר כי התקנת גריל גז אינה עניין של מה בכך. בגלל שההתקנה כוללת חיבור לנקודת גז באמצעות צינור, חשוב שהדבר יתבצע באמצעות מומחים בתחום בלבד. כששאלנו את סשה לגבי התקנה של גריל חשמלי, הוא ציין שזה לא התחום שלו.

 

האם צריך בעל מקצוע להתקנה של גריל חשמלי?

שאלנו את סשה אם יש צורך בהזמנה של טכנאי להתקנה של גריל חשמלי. הוא ציין בפנינו שהוא עובד כבר שנים עם חברת GRILL ישראל שנחשבת לחברה מוכרת וותיקה בכל הנוגע לגרילי גז וחשמל. לדבריו, יצא לו להתקין לא מעט גרילי גז של החברה, אך מהידע שלו בתחום, אין צורך בבעל מקצוע להתקנה של גריל חשמלי מהסיבות הבאות:

  • מדובר בהתקנה קלה
  • אין מדובר בהתקנה שמהווה סיכון
  • אין מדובר בהתקנה שדורשת ידע מקצועי (בניגוד להתקנה של גריל גז)

כך שאם אתם מתכננים לקנות בקרוב גריל חשמלי, כדאי שתדעו שנחסכה מכם ההמתנה לטכנאי, פשוט כי אין בכך צורך.

 

מה לעשות אם אינכם יודעים לתפעל את הגריל החשמלי שרכשתם?

אם רכשתם גריל חשמלי חדש ואתם מגלים שהתפעול שלו מסובך או לא ברור לכם, אתם לא צריכים להזמין בעל מקצוע. כל שעליכם לעשות זה לעקוב אחר האפשרויות הבאות:

  1. לקרוא את ההנחיות שמצורפות לגריל באופן מעמיק
  2. לפרסם תמונה של הגריל בפרופיל הפייסבוק שלכם ולשאול מכרים אם הם יודעים איך לתפעל אותו
  3. לפרסם תמונה של הגריל בקבוצת פייסבוק של קרניבורים ולשאול אם יש מישהו שגר בקרבת מקום ויכול לסייע לכם
  4. להזמין קרוב משפחה שיבחן את הגריל ויסייע לכם

 

לסיכום

ניתן לומר בוודאות כי אין צורך להזמין בעל מקצוע להתקנה של גריל חשמלי. כך שאם הזמנתם גריל שכזה או אם אתם מתכננים לקנות בהמשך, דעו שאין צורך להמתין לבעל מקצוע. אתם יכולים להתחיל בצלייה.

מנגל מקצועי חשמלי

 

אולי יעניין אותך גם