לוגו אתר
חיפוש

מזגן נייד – טכנולוגיה חדשנית שתרענן אתכם בקיץ הקרוב

הוא נוח לשימוש, הוא נייד כך שניתן להעביר אותו מחדר אחד לשני והוא הולך לרענן אתכם בקיץ הקרוב.

אם מסיבה מסוימת, אתם לא יכולים להתקין מזגן בדירה הנוכחית שלכם או אם אתם יכולים לעשות זאת אבל מעדיפים לבחור במזגן

שניתן להזיז ממקום למקום, כדאי שתקראו את השורות הבאות בהן נציג בפניכם את כל הפרטים החשובים אודות המרענן הרשמי של הקיץ.

 

איך המזגן הנייד עובד?

אם ראיתם איך נראה מזגן נייד, אתם כנראה כבר יודעים שיש לו עיצוב חכם, כזה שמאפשר לו לעבוד ללא התקנה. כלומר, אתם לא צריכים להזמין טכנאי שיקדח לכם בקיר, יחבר צינור ויעביר אצלכם כמה שעות בבית עם 3 כוסות קפה שחור. אתם פשוט צריכים לקנות את המזגן הנייד, להוציא אותו מהארגז ולחבר לחשמל. העיצוב החכם של המזגן הנייד מאפשר לו לצרוך אוויר צח ולסלק את כל האוויר החם החוצה, אל מחוץ לחדר.

 

איך מתפעלים את המזגן הנייד?

אפשר לענות על השאלה הזו בקצרה ובהארכה. אנחנו נתחיל בתשובה הקצרה – בקלות. התשובה הארוכה היא כזו: יש יחידה שמחוברת לחשמל, אליה יש צינור שמחובר בקצה אחד בזמן שהצד השני מובל החוצה, אל מחוץ לחדר. בזמן שמזגן קיר גורם לטפטוף מהיר של המים החוצה, המזגן הנייד פועל קצת אחרת. הוא בעצם אוגר את המים הללו בתוך מיכל מיוחד ואתם צריכים לרוקן אותו באופן קבוע. מדובר ביתרון משמעותי, שכן, השכנים שלכם לא יתלוננו שהמזגן שלכם מטפטף על העוברים ושבים בכניסה לבניין.

 

האם ניתן להשתמש במזגן נייד לחדרים גדולים?

אם אתם גרים בבית גדול או אם יש לכם חדר גדול שאותו אתם רוצים לקרר, כדאי שתדעו שלא בטוח שמזגן נייד יהיה יעיל עבורכם. המזגן הנייד יעיל בעיקר בקירור של חדרים קטנים. לכן, חשוב שתבדקו מראש שמתאים לעשות שימוש במזגן נייד בתוך החלל שלכם. אם אתם בוחרים בכל זאת לעשות שימוש במזגן הנייד בחדר גדול יחסית, תוכלו להגביר את יעילות הקירור באמצעות סגירה הרמטית של הדלתות, החלונות והחדר שאותו אתם מתכננים לקרר.

 

איך אפשר לבחור את המזגן הנייד שהכי מתאים לכם?

אם אתם מתלבטים בין הדגמים השונים, אתם תמיד יכולים לפנות אל אנשי מקצוע שבקיאים בתחום. תוכלו לשתף אותם בפרמטרים הבאים ולבקש מהם ייעוץ אודות המזגן המתאים לכם ביותר:

  • גודל החדר
  • האם קיימים קירות חיצוניים בחדר?
  • האם יש חלונות בחדר?

לאחר שתמסרו לבעל המקצוע את הפרטים הללו, הוא יוכל לייעץ לכם לגבי המזגן הנייד שמתאים לכם ביותר.

עכשיו אתם יודעים את כל הפרטים החשובים אודות המזגן הנייד, כך שאתם יכולים לרכוש לעצמכם אחד כזה ולהיות בטוחים שהקיץ הקרוב יהיה מרענן ביותר. נאחל שיהיה לכם קיץ קריר ונעים עם המזגן החדש שלכם.

 

מכשיר חשמלי

אולי יעניין אותך גם