לוגו אתר
חיפוש

מתי צריך להזמין חשמלאי שיטפל בדוד

חורף הוא העונה המושלמת לתקלות.

תזמון מתואם מראש עם חוקי מרפי, ויש מגוון ענק של תקלות במכשירים שמשמשים אותנו בעונה הקרה.

הבולט ביותר מבינם הוא הדוד. מים חמים לפי דרישה היא מותרות נהדרת אך לא מובנת מאליו.

מה קורה כשיש תקלה? מתי צריך להזמין חשמלאי? כל התשובות כאן מולכם

 

דוד לא מחמם

תקלה זו יכולה לנבוע כתוצאה מחיבור חשמל לא תקין, ובמקרים מורכבים יותר זו בעיה בחוטי החשמל המוליכים בין הדוד למתג ההפעלה. במצבים כמו אלה חשמלאי יהיה היעיל ביותר. למשל, יצירת קשר עם שגיא עבודות חשמל תזמן לכם חשמלאי מוסמך בתוך זמן קצר ותטפל בכל בעיה קריטית הקשורה לדוד ולחשמל.

 

קצרים בלוח החשמל

בעיה מרכזית שיכולה לזמן לנו חשמלאי עד הבית היא קצרים שנוצרים גלל הפעלת הדוד. בעיה זו יכולה להרם בגלל מעמסה חשמלית שמופעלת על מנגנון החימום שלו. בעיה זו יכולה לנבוע בגלל דוד נוזל. גם אם לא נוזל באופן ישיר על חוטיה חשמל, מספיק שהנזילה תהיה בקרבת חוטי החשמל כדי לייצר לחות, ובהמשך לכך קצרים.

 

אבחון תקלות

אם חוויתם במשך תקופה מסוימת קפיצות ועליות מחודשות של מתח לתשתית החשמל של הדירה שלכם, מומלץ להזמין טכנאי דודים. הסיבה לכך היא פשוטה מאוד: קצרים מרובים במערכת החשמל של הבית עלולה ליצור קצרים במערכת הדוד ולשבש את תפקוד מערכות החשמל.

לכן, טכנאי חשמל מוסמך יידע איך לגשת לדוד חשמל ולעקוב אחרי כל המערכת החשמלית שלו ולבחון את יעילות ת זרימת החשמל והאם קיימות תקלות בכך. בנוסף על כך, חשמלאי מוסמך יאבחן אם יש בעיה של חוטים חשופים, ואת בעיה זו הוא יוכל לפתור באמצעות החלפת חוטי החשמל או בידודם באמצעות שכבת מגן.

 

תקלה בגוך החימום

גוף חימום תקול יכול לייצר מגוון רחב מאוד של תקלות בדוד. בראש ובראשונה, הדוד לא יחמם. פשוט מאוד. הדבר הבא שיקרה הוא קצרים. גוף חימום שלא עובד כראוי ככל הנראה לא מחויט כראוי בהיבט החשמלי. בחינה של חשמלאי תוכל לתת לו את המידע הדרוש ולהכווין אותו לכלים ולטיפול ההכרחי לדוד המים שלכם.

 

תקלות קטנות ונזק גדול

כמו כל דבר בחיים, דחיינות גוררת נזק ומידיות מביאה לתוצאות. דוד חימום הוא כלי חשמלי מאסיבי, שבבתים רבים הוא אפילו נמצא בתוך חלל הבית. דודים חשמליים לא מחייבים בהכרח לוחות סולאריים כך שאפשר למקם אותם קרוב ובחיבור ישיר יותר לתשתית של הבית או דירה.

בהתאם לכך, ככל שתקדימו לטפל בתקלות שצצות, שכמובן הכוונה היא להזמין חשמלאי, אתם תחסכו מהבית שלכם נזקים במערכת החשמל, מים ובהתאם לאלו – אתם תימנעו כל צורך בשיפוץ או סיוד מחודש של הקירות. אל תתעצלו, תזמינו איש מקצוע בזמן. בהצלחה.

חשמלאי

אולי יעניין אותך גם