לוגו אתר
חיפוש

המדריך המלא לקנייה נכונה של פרוז'קטור

פרוז'קטור נחשב למוצר חשמליים בסיסי שצריך להיות בכל בית.

בעצם, יותר נכון לומר, בכל חצר של בית.

ניתן להשתמש בפרוז'קטור כדי להאיר את שביל הכניסה לבית, את שולחן הגינה או את פינת הרביצה בחצר האחורית.

כידוע, יש כל מיני סוגים של פרוז'קטורים שניתן לקנות. השאלה היא – מה צריך לדעת בקנייה של פרוז'קטור?.

בשורות הבאות נענה על שאלה זו, כך שתוכלו לדעת את כל הפרטים החשובים לפני הקנייה.

 

  1. איכות החומרים של גופי התאורה

רגע לפני שאתם יוצאים לקנות פרוז'קטור חדש לחצר שלכם, כדאי שתדעו שאתם צריכים לשאול את נציג המכירות בחנות מה הוא יכול לספר לכם על החומרים שמהם גוף התאורה עשוי. ישנם לא מעט גופי תאורה עדינים מידי, כאלו שלא מחזיקים לזמן ממושך. אתם לא רוצים להיתקל בחומרים שכאלו. לכן, עליכם לבדוק שגוף התאורה של הפרוז'קטור שאתם קונים עשוי מחומרים איכותיים, חזקים ויציבים שעמידים בפני נזקי מזג האוויר השונים. למשל:

  • רוח חזקה
  • גשם
  • ברד וכו'

 

  1. חיישני אור ולילה

רגע לפני שאתם קונים פרוז'קטור, כדאי שתדעו שיש פרוז'קטורים עם חיישנים וכאלו ללא חיישנים. מה זה אומר? הכוונה לחיישן שמזהה אם יש אור יום בחוץ או אם זהו זמן של לילה. פרוז'קטור חכם שכזה מאפשר לכם מינימום התעסקות. ברגע שמתחיל להחשיך בחוץ, החיישן נותן פקודה לגוף התאורה כדי זה יפעיל את החשמל. כך שבעצם הפרוז'קטור נדלק באופן עצמאי, ללא מגע יד אדם והוא כמובן גם נכבה לבד ברגע שהחמה עולה.

 

  1. חיישני תזוזה

בפרוז'קטור יש גם חיישנים שמזהים תזוזה. כך שבעצם, אם אתם יוצאים מביתכם אל המרפסת, המבואה או כל מקום אחר שבו תליתם את הפרוז'קטור, אתם לא צריכים ללחוץ על כפתור כדי להדליק את האור. החיישן של הפרוז'קטור יזהה תזוזה, ולכן, הוא יידלק באופן אוטומטי. יתרון נוסף בפרוז'קטור מסוג זה זו העובדה שהוא אינו מפריע לשכנים. בלא מעט מקרים, התאורה של פרוז'קטור שדולק בשעות הלילה באופן מלא מפריעה לשכנים. כאשר הפרוז'קטור נדלק לכמה רגעים בלבד ומיד לאחר מכן נכבה, הוא לא נחשב כגורם מפריע.

 

  1. גוף התאורה

חשוב מאוד בדוק מראש מהו גוף התאורה שנמצא בפרוז'קטור. מומחים ממליצים לבחור בתאורת לד עבור פרוז'קטורים שצפויים להיות מחוץ לבית ובמצבים שבהם יש צורך להאיר שטח גדול כמו השטחים הבאים לדוגמא:

  • חנייה
  • גינה צדדית
  • הארה של שביל
  • הארה של גרם מדרגות
  • חדר אשפה וכו'

הסיבה לבחירה בתאורת לד טמונה בכך שמדובר בתאורה חזקה שמאפשרת אור עוצמתי ביותר.

 

סיכום

כעת ידועים לכם כל הפרטים אודות קנייה נכונה של פרוז'קטור, כך שנותר לכם רק לבחור את המיקום שבו תרצו לתלות את הפרוז'קטור וליהנות מאור חזק ועוצמתי בשעות הצורך. קנייה מהנה!

מטבח

 

 

אולי יעניין אותך גם